Ontlasting

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontlasting

Zins ik 2 en een half week geleden met goede voeding 6 a 7 maaltijden per dag ben begonnen moet ik 4 a 5 keer per dag naar de wc om een grote boodschap te doen voorheen was dit maar ongeveer 2x is dat normaal of goed of juist slecht ?
    Vet = Spier in rust stand

Sinds ik aan het bulken ben moet ik ook een paar keer per dag bouten. Is toch ook normaal aangezien je meer eet. Wat er in gaat komt er ook weer uit
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ja vind het eigenlijk wel veel.. Ben trouwens bezig met men voedingschema maar moet nog ff alles goed uitrekenen en kijken of ik andere voedingsmiddelen ook kan nemen en wat het beste is dus zal wel van het weekend online komen man ...
      Thxs voor je reactie

greets

Comment

is niet uitzonderlijk dat je weer naar de WC moet als de stank van de vorige keer nog niet weg is hoor

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Sinds ik aan het bulken ben moet ik ook een paar keer per dag bouten. Is toch ook normaal aangezien je meer eet. Wat er in gaat komt er ook weer uit
          Niet te hopen want dan eet je voor niks

Comment

Originally posted by Onoffen View Post
            Zins ik 2 en een half week geleden met goede voeding 6 a 7 maaltijden per dag ben begonnen moet ik 4 a 5 keer per dag naar de wc om een grote boodschap te doen voorheen was dit maar ongeveer 2x is dat normaal of goed of juist slecht ?
            Een grote boodschap doen?Het is een WC he geen AH.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Damn.. mooie post:

Voeding > Dagelijkse voeding > ontlasting

Wanneer plaats je het recept?

Comment

Plaats je ook foto's van je boodschapjes?

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                  Damn.. mooie post:

Voeding > Dagelijkse voeding > ontlasting

Wanneer plaats je het recept?
                  ga morgen ochtend / middag plaatsen ligt eraan of ik nog wat gaat doen vanavond maar van het weekend zeker!!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Plaats je ook foto's van je boodschapjes?
                    haha als jij dat graag wilt tuurlijk mijn progressie van men onlasting hehe das in ieder geval wel flink gegroeit Beast style hehe

Comment

Potentie voor een goed topic. Ik volg.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Onoffen View Post
                        haha als jij dat graag wilt tuurlijk mijn progressie van men onlasting hehe das in ieder geval wel flink gegroeit Beast style hehe
                        Moet je ze met doorspoelen ook naduwen?Ik heb dat wel gehad, maar sinds ik clean bulk is het minder.

Comment

Goed topic hoor.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hebben jullie ook wel eens in de cut dat je poep zo licht is dat hij blijft drijven en na het spoelen steeds terug komt?
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

in de cut poep ik soms weken niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X