probleem met laat eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik eet op een slechte dag qua timing wel eens 100gr pinda's, 500gr kwark en soms nog meer. Ligt soms behoorlijk zwaar op de maag inderdaad Probeer zoveel mogelijk overdag te eten zodat je 's avonds zo min mogelijk hoeft weg te stouwen. Als je dan de kwark 2 uurtjes voor het slapen gaan eet lijkt het me te doen.
    Train hard or go hormone

Comment

Toph neem je op die dagen dan 100gr pinda's voor het slapen? Niet een beetje veel KH?

Stanley geen mealtiming? Het is toch echt wel van belang dat je voor de nacht je trage eiwitten binnenkrijgt.

Zelf neem ik altijd 30gr noten, 30gr casein, 250ml melk, 250gr kwark voor de nacht, dit neem ik net voordat ik mijn bed in duik, eerder was het ook weleens 500gr nog nooit ergens last van gehad.. slaap er altijd goed op

En ja opzich kun je die kwark wel 2 uur van tevoren nemen, zolang je maar niet 10 uur in je bed blijft liggen.
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
        Toph neem je op die dagen dan die 100gr pinda's voor het slapen? Niet een beetje veel KH?
        Ik denk het niet. Vetten en eiwitten zou kunnen

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Ik denk het niet. Vetten en eiwitten zou kunnen
          Ik vind 30gr genoeg (vaak cashew) voor de vetten.

Op trainingsdagen neem ik 's avonds ook nog wat tonijn op olie basis, echter wel een uur a anderhalf eerder.
          Last edited by jobr; 06-01-2013, 18:11.

Comment

Originally posted by jobr View Post
            Toph neem je op die dagen dan 100gr pinda's voor het slapen? Niet een beetje veel KH?

Stanley geen mealtiming? Het is toch echt wel van belang dat je voor de nacht je trage eiwitten binnenkrijgt.

Zelf neem ik altijd 30gr noten, 30gr casein, 250ml melk, 250gr kwark voor de nacht, dit neem ik net voordat ik mijn bed in duik, eerder was het ook weleens 500gr nog nooit ergens last van gehad.. slaap er altijd goed op

En ja opzich kun je die kwark wel 2 uur van tevoren nemen, zolang je maar niet 10 uur in je bed blijft liggen.
            Ik:
            Kwark = 18,5gr KH
            Pinda's = 14gr
            32,5gr.

Jij:
            Noten = 4.2gr
            Melk = 12gr
            Kwark = 9.25gr
            Casseine=0,5gr
            =26gr

Denk je dat die 6,5gr die ik dan meer neem veel uit maakt?

Verder is het uitzonderlijk dat ik het doe en baal er dan altijd een beetje van omdat ik dan met een klotsende maag in bed lig
            Train hard or go hormone

Comment

Volgens mij zit het probleem tussen zijn oren en dan bedoel ik niet zijn mond. Het lijkt mij verstandig als hij er eens met iemand over praat. Er zijn ook ontspanningstechnieken om makkelijker in slaap te komen.

Dat ongeruste gevoel over het late eten wat 'vroeger nooit mocht' vertaalt zich misschien wel naar je buik? Als dat zo is, kun je ontspannen en positief denken over het voedsel dat je hebt genomen, zou dat al eens goed kunnen helpen.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Ik:
                Kwark = 18,5gr KH
                Pinda's = 14gr
                32,5gr.

Jij:
                Noten = 4.2gr
                Melk = 12gr
                Kwark = 9.25gr
                Casseine=0,5gr
                =26gr

Denk je dat die 6,5gr die ik dan meer neem veel uit maakt?

Verder is het uitzonderlijk dat ik het doe en baal er dan altijd een beetje van omdat ik dan met een klotsende maag in bed lig
                Haha lekker toch met zo'n zuivelpens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X