Ik eet op een slechte dag qua timing wel eens 100gr pinda's, 500gr kwark en soms nog meer. Ligt soms behoorlijk zwaar op de maag inderdaad Probeer zoveel mogelijk overdag te eten zodat je 's avonds zo min mogelijk hoeft weg te stouwen. Als je dan de kwark 2 uurtjes voor het slapen gaan eet lijkt het me te doen.
probleem met laat eten
Collapse
X
-
Toph neem je op die dagen dan 100gr pinda's voor het slapen? Niet een beetje veel KH?
Stanley geen mealtiming? Het is toch echt wel van belang dat je voor de nacht je trage eiwitten binnenkrijgt.
Zelf neem ik altijd 30gr noten, 30gr casein, 250ml melk, 250gr kwark voor de nacht, dit neem ik net voordat ik mijn bed in duik, eerder was het ook weleens 500gr nog nooit ergens last van gehad.. slaap er altijd goed op
En ja opzich kun je die kwark wel 2 uur van tevoren nemen, zolang je maar niet 10 uur in je bed blijft liggen.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostIk denk het niet. Vetten en eiwitten zou kunnen
Op trainingsdagen neem ik 's avonds ook nog wat tonijn op olie basis, echter wel een uur a anderhalf eerder.Last edited by jobr; 06-01-2013, 18:11.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostToph neem je op die dagen dan 100gr pinda's voor het slapen? Niet een beetje veel KH?
Stanley geen mealtiming? Het is toch echt wel van belang dat je voor de nacht je trage eiwitten binnenkrijgt.
Zelf neem ik altijd 30gr noten, 30gr casein, 250ml melk, 250gr kwark voor de nacht, dit neem ik net voordat ik mijn bed in duik, eerder was het ook weleens 500gr nog nooit ergens last van gehad.. slaap er altijd goed op
En ja opzich kun je die kwark wel 2 uur van tevoren nemen, zolang je maar niet 10 uur in je bed blijft liggen.
Kwark = 18,5gr KH
Pinda's = 14gr
32,5gr.
Jij:
Noten = 4.2gr
Melk = 12gr
Kwark = 9.25gr
Casseine=0,5gr
=26gr
Denk je dat die 6,5gr die ik dan meer neem veel uit maakt?
Verder is het uitzonderlijk dat ik het doe en baal er dan altijd een beetje van omdat ik dan met een klotsende maag in bed ligTrain hard or go hormone
Comment
-
Volgens mij zit het probleem tussen zijn oren en dan bedoel ik niet zijn mond. Het lijkt mij verstandig als hij er eens met iemand over praat. Er zijn ook ontspanningstechnieken om makkelijker in slaap te komen.
Dat ongeruste gevoel over het late eten wat 'vroeger nooit mocht' vertaalt zich misschien wel naar je buik? Als dat zo is, kun je ontspannen en positief denken over het voedsel dat je hebt genomen, zou dat al eens goed kunnen helpen.
Comment
-
Originally posted by Toph View PostIk:
Kwark = 18,5gr KH
Pinda's = 14gr
32,5gr.
Jij:
Noten = 4.2gr
Melk = 12gr
Kwark = 9.25gr
Casseine=0,5gr
=26gr
Denk je dat die 6,5gr die ik dan meer neem veel uit maakt?
Verder is het uitzonderlijk dat ik het doe en baal er dan altijd een beetje van omdat ik dan met een klotsende maag in bed ligSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment