Mijn schema (Hulp nodig)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn schema (Hulp nodig)

Hallo mensen,

Ik ben nu 2 maanden aan het trainen.. maar ik merkte weinig vooruitgang omdat ik qua voeding gewoon niet goed op 1 lijn zat.

Ik heb nu een schema gemaakt, zou iemand hier naar kunnen kijken? weet niet helemaal of het klopt.
    Het is de bedoeling dat ik toch wel 10 kilo aankom voor de zomer.
    (Bij het avondeten is het natuurlijk niet zo dat ik dat elke dag eet, maar ik wil wel 3 a 4 dagen pasta gaan eten, ik werk fulltime dus is dat handig mee te nemen bij avond dienst)

Alvast bedankt
    Attached Files

Je onderhoudsniveau ligt op ongeveer 2400 kcal (cel J4). Regel 97 komt uit op een dagtotaal van 3200 kcal. Dat is een beetje aan de hoge kant. Als je te snel aankomt dan dan zal zich dat uiten in een toename van je vetpercentage. Ik zou me richten op een dagtotaal van ongeveer 2700~2900 kcal.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Thanks voor je bericht,

Ik dacht ik gooi me kcal nog iets wat omhoog omdat ik voor mijn gevoel moeilijk aan kom.
      Is het verder een goed schema?

Comment

Originally posted by Sano View Post
        Thanks voor je bericht,

Ik dacht ik gooi me kcal nog iets wat omhoog omdat ik voor mijn gevoel moeilijk aan kom.
        Is het verder een goed schema?
        Ieder lichaam is anders, als je moeilijk aankomt kun je best wat meer kcal tot je nemen, doe dit echter wel schoon.. heb je schema niet gezien dus kan hier nog geen feedback opgeven (ben niet thuis).

Je moet je lichaam leren kennen, kom je teveel in vet aan dan pas je, je schema weer iets aan en verminder je de kcal inname of verander je de verhoudingen, voor ieder is dit anders maar de globale richtlijnen van waarneer / wat je moet eten zijn vrijwel bij iedereen het zelfde.
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Thanks... ben benieuwd naar je feedback!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X