Advies/kritiek Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies/kritiek Voedingsschema

Beste allemaal,

Zoals ik in mijn voorstelling liet weten is een gebrek aan kennis 1 van de redenen geweest waardoor ik in eerdere pogingen mijn doel nooit heb gehaald. Dankzij het lezen van wat sticky's denk ik een redelijke eerste opzet te hebben gemaakt van 'mijn' voedingsschema. Graag lees ik jullie mening!
    Attached Files

Is er wellicht iets wat ik verkeerd heb gedaan, aangezien ik geen reactie krijg?
    Sorry als ik ongeduldig overkom, maar ik zie dat er wel gereageerd wordt op andere topic's... dus vandaar de vraag!

Comment

Geen slecht begin,

ik zou wel iets meer eten voor je gaat slapen,

best de kwark die je om 3uur eet verschuiven naar 9h, samen met de pindas.
      je hebt snachts eiwitten nodig voor spierherstel, en de vetten van de pindas zorgen ervoor dat de eiwitten trager worden opgenomen snachts.

(ligt eraan hoe laat je gaat slapen, eventueel pas om 10h ofzo eten)

Comment

Originally posted by Geert T View Post
        Geen slecht begin,

ik zou wel iets meer eten voor je gaat slapen,

best de kwark die je om 3uur eet verschuiven naar 9h, samen met de pindas.
        je hebt snachts eiwitten nodig voor spierherstel, en de vetten van de pindas zorgen ervoor dat de eiwitten trager worden opgenomen snachts.

(ligt eraan hoe laat je gaat slapen, eventueel pas om 10h ofzo eten)
        Bedankt voor de reactie. Ik zal de kwark verschuiven naar een uur of 9/10 (ligt er inderdaad aan hoelaat ik ongeveer ga slapen.)

Nogmaals bedankt!

Comment

Filet american ? niet echt een goed product IMO. en ook vind ik 2000kcal errug weinig en neem gewoon een volle bak kwark voor het slapen gaan, geen noten erbij das nonsens

Ik weet niet of je al een beetje ingelezen bent zoniet hierbij de sticky http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html hier staat de basis info.

Als je dat heb gelezen, kan je met behulp van een exel schema die je hier kan vinden http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
          Je voeding invullen wat je zoal eet, en die hier plaatsen zodat we je verder kunnen helpen, en je eventueel tips kunnen geven.

Hier staan alle gezonde producten die je kan eten http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html en in een goed voedingschema thuishoren
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
            Filet american ? niet echt een goed product IMO. en ook vind ik 2000kcal errug weinig en neem gewoon een volle bak kwark voor het slapen gaan, geen noten erbij das nonsens

Ik weet niet of je al een beetje ingelezen bent zoniet hierbij de sticky http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html hier staat de basis info.

Als je dat heb gelezen, kan je met behulp van een exel schema die je hier kan vinden http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
            Je voeding invullen wat je zoal eet, en die hier plaatsen zodat we je verder kunnen helpen, en je eventueel tips kunnen geven.

Hier staan alle gezonde producten die je kan eten http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html en in een goed voedingschema thuishoren
            Bedankt voor je reactie, dat ten eerste. Ik had me al aardig ingelezen inderdaad, vandaar dat ik zelf heb geprobeerd een voedingsschema samen te stellen. Uiteraard ben ik pas een beginnen, dus vandaar dat ik het postte om jullie advies/kritiek te kunnen lezen. Die 2000kcal waar ik aan kom zijn zonder avondeten, shakes, boter, melk etc. Ik weet niet of je het dan nog steeds weinig vindt? Ik heb er om aan te komen zo'n 2800 nodig. Zou je iets kunnen aanraden wat ik erbij zou kunnen eten?(mits je het nog steeds te weinig vindt.)

Waarom zijn pinda's nutteloos volgens jou? Van wat ik heb gelezen zijn ze dat zeker niet, toch?

Comment

Originally posted by Muniainz View Post
              Bedankt voor je reactie, dat ten eerste. Ik had me al aardig ingelezen inderdaad, vandaar dat ik zelf heb geprobeerd een voedingsschema samen te stellen. Uiteraard ben ik pas een beginnen, dus vandaar dat ik het postte om jullie advies/kritiek te kunnen lezen. Die 2000kcal waar ik aan kom zijn zonder avondeten, shakes, boter, melk etc. Ik weet niet of je het dan nog steeds weinig vindt? Ik heb er om aan te komen zo'n 2800 nodig. Zou je iets kunnen aanraden wat ik erbij zou kunnen eten?(mits je het nog steeds te weinig vindt.)

Waarom zijn pinda's nutteloos volgens jou? Van wat ik heb gelezen zijn ze dat zeker niet, toch?

Nee bedoelde pinda's voor slapen gaan dat is niet echt slim overdag kan het wel.
              Wat is btw je doel ?? en vul dan eerst die sheet en en plaats die hier zal veel overzichtelijker zijn
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                Nee bedoelde pinda's voor slapen gaan dat is niet echt slim overdag kan het wel.
                Wat is btw je doel ?? en vul dan eerst die sheet en en plaats die hier zal veel overzichtelijker zijn
                Ah oké, duidelijk!
                Mijn doel is om tussen de 70-75 KG te wegen. Vanaf dat moment zal ik een nieuw doel stellen.

Op het moment weeg ik slechts 55KG (1.70m lengte). Ik zal die sheet even invullen, zal inderdaad wat duidelijker zijn.

Comment

Ik ben er nu een week mee bezig en 'schrok' eigenlijk best wel toen ik op de weegschaal keek. Echter wel positief geschrokken!

Toen ik begon woog ik Rond de 55,7KG. Een week later weeg ik 58.1KG. Neem aan dat mn voedingsschema werkt dus, haha. Geweldige motivatie zo!

Comment

mooi. maar voorzekerheid je hebt je zelf gewogen toen je pas wakkerwerd en na het plassen? of gwn middags of savonds < zo ja dan is het niet je officieel gewicht
                    No pain no gain.

-Commit to get fit.

Comment

Originally posted by ImAJ View Post
                      mooi. maar voorzekerheid je hebt je zelf gewogen toen je pas wakkerwerd en na het plassen? of gwn middags of savonds < zo ja dan is het niet je officieel gewicht
                      Ik werd vanmorgen wakker en tijdens het maken van m'n brinta zei m'n zusje : Waarom weeg je je niet eerst? Dan weet je of het werkt!( Was van plan dit eigenlijk pas 1 feb. te doen) Hier had ze natuurlijk gelijk in, dus ben eerst naar de wc gegaan,heb me daarna gewogen en kwam uit op 58.1KG

Ik at voorheen zéér slecht. Meestal 2/3 boterhammen en m'n avondeten. That's it. Wellicht dat dat de reden is waardoor ik zo snel aangekomen ben. Aangezien m'n doel op 1 februari 58.5 KG was ben ik zeer tevreden!

Comment

Oke dats mooi! je kan et wel gwn bikkelen en meer eten ;p
                        en je komt dicht bij je doel ^^
                        No pain no gain.

-Commit to get fit.

Comment

Originally posted by ImAJ View Post
                          Oke dats mooi! je kan et wel gwn bikkelen en meer eten ;p
                          en je komt dicht bij je doel ^^
                          Het begin is er in iedergeval, dus dat is mooi.
                          Wil op 1-7-2013 de 70KG bereiken. Een vrij realistisch doel denk ik, het enige wat ik moet doen is genoeg eten en trainen!
                          Bedankt voor de reacties =)

Comment

Ik kan je sterk adviseren een stuk fruit extra te eten. Eén stuk fruit per dag is wat weinig.

Bron: mijn moeder

Comment

TRollol?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X