brinta bereiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De verhouding brinta en melk moet je zelf even uitvinden, maar 2 scoops moet je nooit tegelijk nemen. Je lichaam kan zoveel toch niet verwerken, zeker niet als je het in de melk doet (nog meer eiwitten). Als je dus een scoop neemt, op welk moment dan ook, nooit meer dan één scoop nemen.

In jouw geval zou ik zelfs maar een halve scoop nemen aangezien in (magere) melk al zo'n 4,5 gram eiwitten per 100 ml zit (600 ml is 27 gram eiwitten). Met een halve scoop erbij zit je dan ongeveer op 40 gram eiwitten in je maaltijd en da's meer dan voldoende. Zonde van je dure poeder als je er teveel bij doet.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      De verhouding brinta en melk moet je zelf even uitvinden, maar 2 scoops moet je nooit tegelijk nemen. Je lichaam kan zoveel toch niet verwerken, zeker niet als je het in de melk doet (nog meer eiwitten). Als je dus een scoop neemt, op welk moment dan ook, nooit meer dan één scoop nemen.

In jouw geval zou ik zelfs maar een halve scoop nemen aangezien in (magere) melk al zo'n 4,5 gram eiwitten per 100 ml zit (600 ml is 27 gram eiwitten). Met een halve scoop erbij zit je dan ongeveer op 40 gram eiwitten in je maaltijd en da's meer dan voldoende. Zonde van je dure poeder als je er teveel bij doet.
      Dit... is zo'n complete onzin.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Dit... is zo'n complete onzin.
        Als je zoiets zegt, onderbouw het dan gelijk. Dus, waarom is het onzin?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          Als je zoiets zegt, onderbouw het dan gelijk. Dus, waarom is het onzin?
          Er valt weinig te onderbouwen. Het is onzin. Dat eiwit verhaal, dat is het meest hardnekkige en meest achterhaalde stukje broscience op aarde. Die opname/uur blabla is een beetje 1992

Comment

Er valt weinig te onderbouwen. Het is onzin. Dat eiwit verhaal, dat is het meest hardnekkige en meest achterhaalde stukje broscience op aarde. Die opname/uur blabla is een beetje 1992
            Laat ik het anders vragen; hoe werkt het dan wel volgens jou? Ik wil het graag weten. Er is toch een grens aan wat een lichaam aan eiwitten kan gebruiken per keer?

Als hij zich aan de 5-6-7 maaltijden per dag houdt, dan is die 40 gram eiwitten in zijn eerste maaltijd in elk geval genoeg.

Comment

Kunnen jullie mij ook gelijk uitleggen hoe ik me whey uit de pot krijg?Soms zit het scoopje diep onderin de pot namelijk, best stressend zoiets.
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Gewoon door een vergiet gooien. Dan rammelen, scoopje blijft dan over. Zo doe ik het meestal iig

Comment

Originally posted by ImAJ View Post
                  uhm nee dat was waar ik het kon kopen... anyway lekkerst vind kan ik netzogoed alle zoetigheid alles der in gooien tot dat ik het lekker vind
                  maar dan is die niet meer zo goed heehh. sorry maar geef liever een betere antw of helemaal niet
                  voorde rest dankuwel
                  http://forum.bodynet.nl/1048805-post5.html

Comment

Gewoon door een vergiet gooien. Dan rammelen, scoopje blijft dan over. Zo doe ik het meestal iig
                    En de whey?Gewoon door de afvoer zo wegspoelen of is het beter met heet water weg te spoelen vanwege evt klontjes die vormen met koud water?

Comment

In de wasmachine, kleding erin en aanzetten maar.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        En de whey?Gewoon door de afvoer zo wegspoelen of is het beter met heet water weg te spoelen vanwege evt klontjes die vormen met koud water?
                        Ja dat werkt allebei, als je goeie whey hebt.

Soms doe ik de stop in de afvoer, dan water erbij. Warm werkt dan beter idd. Alleen je moet het niet langer dan 3 dagen bewaren, gaat erg bitter smaken en als de hoeveelheid in je gootsteen afneemt is het lastiger om het eruit te scheppen.

Comment

En kwark?Dat maar niet wegspoelen zeker?Heb soms geen trek meer en durf het niet weg te spoelen als het na 12 uur 's middags is vanwege het propgevaar

Comment

Trouwens als ik biceps heb gedaan?Kan ik me reet na het schijten beter schoondeppen met vochtig toiletpapier of kan ik gewoon vegen, wil niet dat het me herstel van me bicep in de weg zit?

Comment

En kwark?Dat maar niet wegspoelen zeker?Heb soms geen trek meer en durf het niet weg te spoelen als het na 12 uur 's middags is vanwege het propgevaar
                              De prop ja Die was ik al bijna vergeten. Altijd oppassen idd, better safe then sorry.

Trouwens als ik biceps heb gedaan?Kan ik me reet na het schijten beter schoondeppen met vochtig toiletpapier of kan ik gewoon vegen, wil niet dat het me herstel van me bicep in de weg zit?
                              Het schijnt zo te zijn dat je 2 types hebt hierin. Je hebt de groep proppers en de groep vegers.

De proppers vegen hun reet af door middel van een stukje toiletpapier te pakken, hier een prop van te maken en dit als een soort spons te gebruiken. Ik weet het fijne niet van deze techniek, heb het weleens geprobeerd nadat ik tot de ontdekking kwam dat dit een veelgebruikte methode was. Ik kan er niet mee overweg.

De vegers pakken een stuk toiletpapier, vouwen dit doorgaans dubbel omwille van de voordelen die de versteviging biedt en men zodoende niet zijn of haar vingers door het papier heen de onreine poeperd in drukt. Zij maken met dit opgevouwen papier een vegende beweging langs het schoon te vegen deel.
                              Last edited by pescatore; 18-01-2013, 05:50.

Comment

Zegt me nog niks tov van herstel tov mijn spierbeschadiging die ik opliep tijdens me training, wil me supercompensatie niet in de weg zitten he?
                                En als ik bijv benen heb gedaan, dat telkens zakken op de pot(zijn toch weer halve squats) zit dat ook mijn herstel niet in de weg, en dat misschien liggend schijten beter is?

Oh trouwens, net gescheten maar ben daarna gelijk gaan zeferen voor me scoopje, gewoon boven de pot gedaan, die klontert vast aan je stront en spoelt makkelijk weg zonder klontjes gevaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X