Eatthismuch.com - zeer handige site voor maken voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eatthismuch.com - zeer handige site voor maken voedingsschema

Op deze website vul je het aantal calorieën in dat je nodig hebt en het aantal maaltijden dat je per dag eet. Je kan dan nog sleutelen aan de hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten en andere factoren als prijs en tijd die je hebt om te koken. Het programma maakt vervolgens een kant en klaar voedingsschema voor je.

Als je dus de excelsheet voor het voedingsschema gebruikt in de sticky kan je berekenen wat je benodigde voedselinname per dag is en vervolgens hoef je alleen nog deze website te bezoeken!

Via de zoekfunctie bleek dat de website hier nog niet vernoemd was dus bij deze:

The automatic meal planner - Eat This Much

Leuke site alleen ze zeggen dat mijn ontbijt moet bestaan uit een bessen en spinazie smoothie en pasta met mosselen ofzo. Maar wel leuk idee.

Ow nvm je kan het aanpassen
    Last edited by optiflex; 18-01-2013, 21:41.

Comment

Het werkt echt kut vind ik, het lukt me niet eens om mijn ekv-waarden in te vullen hij verandert dan steed vanzelf ofzo. En de producten zijn over het algemeen ingesteld op een amerikaan en de producten die ik graag eet staan er vak niet tussen

Comment

Okee nu ik de site nog wat beter bekijk is mijn enthousiasme iets gedaald. Wat vreemde recepten en combinaties hier en daar. Alhoewel twee plakken bacon in de ochtend waarschijnlijk geen slecht plan zijn.

Comment

Grappige site maar werkt voor een bodybuilder natuurlijk niet echt
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X