geen gluten??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen gluten??

ik mag geen graan, rogge, gerst, haver en mout door een glutenintolerantie.
    dus dat betekend andere pasta, brood en bijv dus geen brinta.
    hebben jullie adviesen voor me om toch wat makkelijker gewicht te pakken?

Je kunt ze dit principe vervangen door rijst
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Maak je eigen pasta/brood met glutenvrije meel. Is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt hoor.
      Anders glutenvrije aardappels.
      En natuurlijk veel rijst waar je ook veel diverse gerechten mee kan maken

Comment

Behalve havermout heeft een normaal bb voedingsschema toch ook geen gluten? En ik dacht dat havermout alleen niet geschikt was voor mensen welke een hele heftige glutenallergie hebben?

Rijst en yams zijn volgens mij sowieso hele veilige producten.... Voor hoeveel dingen iemand ook allergisch is, voor rijst en yams heb ik nog nooit gehoord?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik eet zelf ook glutenvrij. Genoeg keuze, quinoa rijst linzen kidney/bruine bonen aardappels yams kikkererwten. Havermout van de AH is idd ook zo goed al glutenvrij, alleen bij zeer ernstige coeliakie dient dit vermeden worden. Reform zaken verkopen daarentegen wel havermout die geen sporen van gluten bevatten. Als alternatief voor brood, rijstewafels!

Comment

Wilde ik ook al zeggen, van glutenvrije havermout. Zelf iets bakken is ook een optie. Er is al een eerder topic over: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...coeliakie.html

Comment

misschien circa offtopic maar toch vraag ik omdat ik vind dat het ermee te maken heeft...

havermout/brinta is de beste ochtend maaltijd ....

Maar ik zit in het zelfde schuitje als hossel-hard en mag ook geen gluten brinta ect vanwegen enorme uitslag....

wie weet hier een goeie vervanger voor dan?

merci,
              ‘’ its not about how hard you get hit “
              Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

quinoa, rijst (rijstvlokken als ontbijt), bataat (zoete aardappel), aardappels, amarath.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X