hallo,
Ben ik weer, heb me pijnlijke aanhechtingen / schouders weer overleeft. Nou kan ik eindelijk weer lekker bankdrukken enzo.
Maar even een ander onderwerp, ik begin als het goed is volgende week met mijn testo + deca + dianabol kuur en moet wel even weten of het voedingsschema goed is wat ik nu eet. Ik moet wel afvallen, dus wil niet zoveel vet binnen krijgen.
Dus geef een reactie,
06.00 & 08.30 uur
1 banaan
1 gekookte ei
1 bakje magere naturel kwark
2 volkoren bruine broodjes
2 plakjes kipfilet
09.00 & 10.30 uur
1 liga evergreen
12.00 & 13.30 uur
1 blikje tonijn op water
14.30 & 15.30 uur
1 appel
1 banaan
50 gram M&M's
1 gekookte ei
17.30 & 19.30 uur
1 bordje macaroni + gehakt + groente (500 gram totaal)
20.30 & 00.00 uur
4 plakjes kipfilet
Als ik dit eet zit ik op de 2000 calorieen per dag, en dan neem ik me 3 shaks nog. Natuurlijk met magere melk of soms met water.
Laat even weten of dit nu goed is, ik probeer tegelijkertijd natuurlijk wel deels me b.f. / gewicht te laten zakken.
Zit nu op de 19% en wil naar de 15% en ga er natuurlijk wel veeeeel bij trainen. Heb natuurlijk nog 4 a 5 weken voordat de testo en deca gaan werken.
Graag reactie's,
m.v.g.
Dennis
FIJNWEEKEND ALLEMAAL HEB VANDAAG ME VET DAG MMMM MC DONALDS ETEN / VRETEN!!!
Ben ik weer, heb me pijnlijke aanhechtingen / schouders weer overleeft. Nou kan ik eindelijk weer lekker bankdrukken enzo.
Maar even een ander onderwerp, ik begin als het goed is volgende week met mijn testo + deca + dianabol kuur en moet wel even weten of het voedingsschema goed is wat ik nu eet. Ik moet wel afvallen, dus wil niet zoveel vet binnen krijgen.
Dus geef een reactie,
06.00 & 08.30 uur
1 banaan
1 gekookte ei
2 plakjes kipfilet
09.00 & 10.30 uur
1 liga evergreen
12.00 & 13.30 uur
1 blikje tonijn op water
14.30 & 15.30 uur
1 appel
1 banaan
50 gram M&M's
1 gekookte ei
17.30 & 19.30 uur
1 bordje macaroni + gehakt + groente (500 gram totaal)
20.30 & 00.00 uur
4 plakjes kipfilet
Als ik dit eet zit ik op de 2000 calorieen per dag, en dan neem ik me 3 shaks nog. Natuurlijk met magere melk of soms met water.
Laat even weten of dit nu goed is, ik probeer tegelijkertijd natuurlijk wel deels me b.f. / gewicht te laten zakken.
Zit nu op de 19% en wil naar de 15% en ga er natuurlijk wel veeeeel bij trainen. Heb natuurlijk nog 4 a 5 weken voordat de testo en deca gaan werken.
Graag reactie's,
m.v.g.
Dennis
FIJNWEEKEND ALLEMAAL HEB VANDAAG ME VET DAG MMMM MC DONALDS ETEN / VRETEN!!!
Comment