Voedingsschematje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschematje

hallo,

Ben ik weer, heb me pijnlijke aanhechtingen / schouders weer overleeft. Nou kan ik eindelijk weer lekker bankdrukken enzo.

Maar even een ander onderwerp, ik begin als het goed is volgende week met mijn testo + deca + dianabol kuur en moet wel even weten of het voedingsschema goed is wat ik nu eet. Ik moet wel afvallen, dus wil niet zoveel vet binnen krijgen.

Dus geef een reactie,

06.00 & 08.30 uur
    1 banaan
    1 gekookte ei
    1 bakje magere naturel kwark
    2 volkoren bruine broodjes
    2 plakjes kipfilet

09.00 & 10.30 uur
    1 liga evergreen

12.00 & 13.30 uur
    2 volkoren bruine broodjes
    1 blikje tonijn op water

14.30 & 15.30 uur
    1 appel
    1 banaan
    50 gram M&M's
    1 gekookte ei

17.30 & 19.30 uur
    1 bordje macaroni + gehakt + groente (500 gram totaal)

20.30 & 00.00 uur
    1 bakje magere naturel kwark
    4 plakjes kipfilet

Als ik dit eet zit ik op de 2000 calorieen per dag, en dan neem ik me 3 shaks nog. Natuurlijk met magere melk of soms met water.

Laat even weten of dit nu goed is, ik probeer tegelijkertijd natuurlijk wel deels me b.f. / gewicht te laten zakken.

Zit nu op de 19% en wil naar de 15% en ga er natuurlijk wel veeeeel bij trainen. Heb natuurlijk nog 4 a 5 weken voordat de testo en deca gaan werken.

Graag reactie's,
    m.v.g.

Dennis

FIJNWEEKEND ALLEMAAL HEB VANDAAG ME VET DAG MMMM MC DONALDS ETEN / VRETEN!!!
    !Use my shit and feel the power!

Dus als ik het goed begrijp ga je je aan dit schema houden tijdens de bulk kuur?
    Je zit nu op 19% en wilt naar de 15 toe is dit voordat je met de kuur begint, of is dit het doel wat je hebt met deze kuur?
    Dit moeten we wel weten voordat we je schema gaan beoordelen.Want met een cuttingschema een bulkkuur gaan doen zal niet opschieten.
    Die 4 % kan je ook wel zonder ondersteuning halen
    Die 50 gram m&m's kunnen er wel uit, die maaltijd om 9u moet ook beter. 1 liga schiet niet op. Maak hier gewoon een normale maaltijd van.
    Verschuif desnoods wat uit de andere maaltijden naar 9u als je echt niet meer wilt eten.
    En hoe zien je verhoudigen eruit..

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

waarom doe je m&m's in je schema..is wel lekker natuurlijk .. maar in je kuur dat

Comment

je doet toch zoiezo geen m&m's in je voedingschema of ben ik nou gek

weet je wel hoeveel slechte ckal chocolade is?!
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Wat bedoel je precies met die tijden? Dat snap ik niet.

Harold heeft je al de nodige tips gegeven. Je vetten zitten erg laag, ik zou deze wat verhogen. Als je wilt afvallen moet je nog altijd voldoende vet binnenkrijgen, het is noodzakelijk om ongeveer 20 En.% vet binnen te krijgen voor o.a. de in vet oplosbare vitamines.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

He heren en dames,

De m&m's die had ik erbij voor me vetten. Maar dat zou eventueel ook wel een handje noten kunnen zijn. Ik eet rond 09.00 uur 1 evergreen omdat ik dat train. Ik train namelijk van 09.30 tot 11.30 uur, dus dan eet ik ook weinig natuurlijk.

De tijden zijn natuurlijk tussen 09.00 & 10.30 uur. Je kan toch nooit precies om 09.00 uur eten.

Ik wil gewoon nog even wat vet verliezen. Maar ja dat kan ook na de kuur natuurlijk. Dat ik eerst lekker veel massa op doe en dan lekker ga afvallen. Ik hoef niet zo droog te worden als een kurk natuurlijk. Maar +- 13% vet is goed genoeg voor mij.

Ik ga even kijken hoeveel vet ik binnen krijg en kom zeker wel aan me 275 gram eiwit per dag.

He bedankt allemaal weer en ga weer lekker eten,

He fijn weekend allemaal niet teveel zuipen he

Comment

zit je met dit schema maar aan de 2000kcal???

lijkt mij dat je meer binnen krijgt hoor

en ik denk dat je erg weinig slaap krijgt op deze manier
              lijkt mij als je met een massa kuur begint je ook zeekr goed moet rusten
              Who's the Chef

Comment

Hallo,

Ik rust echt heel erg goed, ik ga om 22 uur naar bed en kom er om 09.00 uur uit.

Ga om 09.30 uur trainen en kom om 11.30 uur weer terug. Dan ga ik op de bank liggen tot 16.00 uur en ga om 16.30 uur weer trainen. En doe daarna niets meer.

En ja dit schema is maar +- 2000 calorieen, maar dan komen me shakes er nog bij natuurlijk.

m.v.g.

Comment

Dat zijn de betere werktijden..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo... da's wat je noemt geen spannend bestaan. Trainen, eten & rusten... je lijkt Jay Cutler wel.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Der zijn er wel meer met zulke werktijden hier
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hallo,

jaja een jongen die lekker thuis zit de hele dag en geniet van de rust. Nou rust heb 2 kleine kinderen dus.

Ik heb een rustig leven, lekker slapen eten trainen slapen eten trainen mmmmmmm

Ach ja, het is goed voor een sportman zoveel rust.

grt

Comment

moet je niet werken dan???

en die tijden dat jij aangeeft dat je rust als die kloppen dan kloppen de tijden van je voeding voor geen kl**te
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 28 2005,13:58)]Dat zijn de betere werktijden..

Greets...
                            Word er bijna jaloers op....

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (red @ Feb. 28 2005,15:41)]Der zijn er wel meer met zulke werktijden hier
                              Oh ja?

Heb jij het zo goed voor elkaar dan,klaploper?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X