deze nootjes goed voor spierkweken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

op deze site las ik dat amandelen en pinda's best goed waren voor spieropbouw wegens de vele eiwitten en goede vetten,overigens bedankt voor je reactie dynamix,een van de weinige reacties die ergens op sloeg en waar ik wat aan had

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
      [ATTACH=CONFIG]15411[/ATTACH]
      Gast, weer een geweldig profielafbeelding

OT: Eiwit shakes te duur? Investeer dan tijd (geen geld) in het maken van een voedingsschema. Heel de dag nootjes lijkt me niet zo lekker.
      Geen woorden, maar daden.

Comment

ja maar ik moet eigenlijk beetje mee eten wat de pot schaft, dus een voedingschema maken voor mij is zeer moeilijk en voor iemand van 16 die elke maand al 60 lira aan de sportschool kwijt is en dan ook nog eens +150 lira per maand voor eiwitshakes, vind ik een beetje te duur dat heb ik niet want heb ook geen inkomsten

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
          ja maar ik moet eigenlijk beetje mee eten wat de pot schaft, dus een voedingschema maken voor mij is zeer moeilijk en voor iemand van 16 die elke maand al 60 lira aan de sportschool kwijt is en dan ook nog eens +150 lira per maand voor eiwitshakes, vind ik een beetje te duur dat heb ik niet want heb ook geen inkomsten
          je meot niet als van je ouders verwachten als je iets graag wilt doenmoet je er ook echt voor gaan als het te veel gaat kosten zoek je ee bijbaan dat je de benodigde eten kan kopen

adam ol! :P

Comment

neto ik kan geen bijbaan zoeken, ik zit op een turkse school, terwijl ik al amper turks spreek vertrek rond 7.30 sochtend's en is uit om 14.40 daarna ga ik meestal nog naar de fitnes,ben ik rond een uur of 17.00 klaar,soms tot 18.00-19.00 als ik langer train als ik daar zin in heb of met vrienden praatje maak daar, daarna eten,ff tv kijken en dan is het alweer tijd om te slapen want volgende dag moet ik naar school en rond 6.00 opstaan??

Comment

// het werkt niet
              Attached Files

Comment

neto ik kan geen bijbaan zoeken, ik zit op een turkse school, terwijl ik al amper turks spreek vertrek rond 7.30 sochtend's en is uit om 14.40 daarna ga ik meestal nog naar de fitnes,ben ik rond een uur of 17.00 klaar,soms tot 18.00-19.00 als ik langer train als ik daar zin in heb of met vrienden praatje maak daar, daarna eten,ff tv kijken en dan is het alweer tijd om te slapen want volgende dag moet ik naar school en rond 6.00 opstaan??
                waarom kan je niet turks ben je niet turk?

en ik werk ook en ik ga ook naar school als je iets wilt moet je er ook voor gaan zoals ik eerder zij maar ik snap dat het wel moelijker is voor jou werk te vinden als je de taal niet kan spreken

maar geen tijd voor werk is wel onzin ik heb het nog drukker en ik kan zelf werken

Comment

in de winter heeft de ''lokale'' bevolking hier al amper werk, als 16 jarige nederlander kom je hier niet aan de bak dan helemaal al niet voor maar 1 of 2 uurtjes per dag,overigens is het ook nog een illigaal om hier als buitenlander te werken en kun je met heel je gezin er het land door uitgezet worden

Comment

in de winter heeft de ''lokale'' bevolking hier al amper werk, als 16 jarige nederlander kom je hier niet aan de bak dan helemaal al niet voor maar 1 of 2 uurtjes per dag,overigens is het ook nog een illigaal om hier als buitenlander te werken en kun je met heel je gezin er het land door uitgezet worden
                    ik hoor dingen van jou wat ik nooit in turkije heb megemaakt of gehoord ja als je ene illigaal bewoner bent word je zwz weggeooit maar dat geld voor elke land

Comment

Ik snap dat het niet makkelijk voor je is wat voeding betreft gezien je situatie in Turkije, dus je zult er het beste van moeten maken. Eiwitshakes zijn het meest belangrijk direct ná je training omdat deze eiwitten heel snel door je lichaam worden opgenomen, daarnaast zijn ze minder belangrijk. Als je één shake per dag kunt betalen, dan heb je dat in elk geval binnen, zo niet dan zul je iets anders moeten eten wat veel eiwitten bevat zoals wat ik eerder heb opgenoemd. Hier koop ik 142 scheppen eiwitpoeder (isolaat perfection) voor 65 euro, wat omgerekend 46 cent per shake is. Kip, vis enz zijn ook duur, zeker als je zoals velen op dit forum 6 keer per dag eet.

Ik denk dat je nog veel te leren hebt op het gebied van voeding. Lees voor je eigen bestwil de belangrijke topics door. Het is zonde als je niet op de juiste manier eet én traint, nietwaar? Je verdoet dan een groot deel van je tijd in de sportschool. Zie hier de belangrijke topics:

Sticky onderwerpen

Als je een goed schema wilt voor vier dagen, dan raad ik je dit schema aan:

Een veel gevraagd 4 dagen schema

Comment

Ik snap dat het niet makkelijk voor je is wat voeding betreft gezien je situatie in Turkije, dus je zult er het beste van moeten maken. Eiwitshakes zijn het meest belangrijk direct ná je training omdat deze eiwitten heel snel door je lichaam worden opgenomen, daarnaast zijn ze minder belangrijk. Als je één shake per training kunt betalen (4 per week waarschijnlijk), dan heb je dat in elk geval binnen, zo niet dan zul je iets anders moeten eten wat veel eiwitten bevat zoals wat ik eerder heb opgenoemd. Hier koop ik 142 scheppen eiwitpoeder (isolaat perfection) voor 65 euro, wat omgerekend 46 cent per shake is. Kip, vis enz zijn ook duur, zeker als je zoals velen op dit forum 6 keer per dag eet.

Ik denk dat je nog veel te leren hebt op het gebied van voeding. Lees voor je eigen bestwil de belangrijke topics door. Het is zonde als je niet op de juiste manier eet én traint, nietwaar? Je verdoet dan een groot deel van je tijd in de sportschool. Zie hier de belangrijke topics:

Sticky onderwerpen

Als je een goed schema wilt voor vier dagen, dan raad ik je dit schema aan:

Een veel gevraagd 4 dagen schema

Comment

Ik denk dat als iedereen op de gehele dagelijkse inname focuste i.p.v. een specifiek voedingsmiddel of een specifiek tijdstip, zouden zulke vragen ook niet gesteld worden.
                          Last edited by Ican91; 23-02-2013, 21:49.

Comment

klopt maar het probleem is dat je zo'n eiwitshake enkel met een 2 kilo fomaat kunt kopen en gelijk 160 lira kwijt bent moet ik 16 weken mijn zakgeld sparen en niks kopen..dat schiet niet op natuurlijk en zonder extra protiene producten is t tog ook mogelijk om een mooi wasbord te krijgen lijkt mij? wij eten veel pasta/rijst/kip/vlees regelmatig ook etcetc

Comment

neto ik denk dat ik er meer van weet dan jij,ik woon in turkije,als buitenlander zonder turks paspoort mag je hier niet werken (doe je dat wel dan wordt je het land uitgezet met een beetje pech en mag je een x aantal jaar niet terug komen,geloof 5 ofzo) wil je een turks paspoort krijgen moet je minimaal 4 jaar in turkije wonen, wat inhoud dat als jij het turkse paspoort neemt je niks meer met de nederlandse overheid/nationaliteit te maken hebt,en dus ook de turkse dienstplicht in zult moeten

Comment

neto ik denk dat ik er meer van weet dan jij,ik woon in turkije,als buitenlander zonder turks paspoort mag je hier niet werken (doe je dat wel dan wordt je het land uitgezet met een beetje pech en mag je een x aantal jaar niet terug komen,geloof 5 ofzo) wil je een turks paspoort krijgen moet je minimaal 4 jaar in turkije wonen, wat inhoud dat als jij het turkse paspoort neemt je niks meer met de nederlandse overheid/nationaliteit te maken hebt,en dus ook de turkse dienstplicht in zult moeten
                                als ik nu na turkije ga kan ik gewoon werken in nederland kan dat tog ook een duitser die komt kan hier ook werken -.- en ja als je een turk wort moet je wel naar de dienstplicht of lekker 10000euro betalen kan je veel eiwitshakes van kopen:P

in in turkije heb je veel voordeel als je een diploma van het buitenland heb en als je goed engels en andere talen kan praten en mischien vergis ik me echt dat je niet mag werken maar heb zelf een vriend die is verhuist naar turkije en die werkt gewoon bij een restaurant........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X