op deze site las ik dat amandelen en pinda's best goed waren voor spieropbouw wegens de vele eiwitten en goede vetten,overigens bedankt voor je reactie dynamix,een van de weinige reacties die ergens op sloeg en waar ik wat aan had
deze nootjes goed voor spierkweken?
Collapse
X
-
ja maar ik moet eigenlijk beetje mee eten wat de pot schaft, dus een voedingschema maken voor mij is zeer moeilijk en voor iemand van 16 die elke maand al 60 lira aan de sportschool kwijt is en dan ook nog eens +150 lira per maand voor eiwitshakes, vind ik een beetje te duur dat heb ik niet want heb ook geen inkomsten
Comment
-
Originally posted by mikaildelhij View Postja maar ik moet eigenlijk beetje mee eten wat de pot schaft, dus een voedingschema maken voor mij is zeer moeilijk en voor iemand van 16 die elke maand al 60 lira aan de sportschool kwijt is en dan ook nog eens +150 lira per maand voor eiwitshakes, vind ik een beetje te duur dat heb ik niet want heb ook geen inkomsten
adam ol! :P
Comment
-
neto ik kan geen bijbaan zoeken, ik zit op een turkse school, terwijl ik al amper turks spreek vertrek rond 7.30 sochtend's en is uit om 14.40 daarna ga ik meestal nog naar de fitnes,ben ik rond een uur of 17.00 klaar,soms tot 18.00-19.00 als ik langer train als ik daar zin in heb of met vrienden praatje maak daar, daarna eten,ff tv kijken en dan is het alweer tijd om te slapen want volgende dag moet ik naar school en rond 6.00 opstaan??
Comment
-
-
Originally posted by mikaildelhij View Postneto ik kan geen bijbaan zoeken, ik zit op een turkse school, terwijl ik al amper turks spreek vertrek rond 7.30 sochtend's en is uit om 14.40 daarna ga ik meestal nog naar de fitnes,ben ik rond een uur of 17.00 klaar,soms tot 18.00-19.00 als ik langer train als ik daar zin in heb of met vrienden praatje maak daar, daarna eten,ff tv kijken en dan is het alweer tijd om te slapen want volgende dag moet ik naar school en rond 6.00 opstaan??
en ik werk ook en ik ga ook naar school als je iets wilt moet je er ook voor gaan zoals ik eerder zij maar ik snap dat het wel moelijker is voor jou werk te vinden als je de taal niet kan spreken
maar geen tijd voor werk is wel onzin ik heb het nog drukker en ik kan zelf werken
Comment
-
in de winter heeft de ''lokale'' bevolking hier al amper werk, als 16 jarige nederlander kom je hier niet aan de bak dan helemaal al niet voor maar 1 of 2 uurtjes per dag,overigens is het ook nog een illigaal om hier als buitenlander te werken en kun je met heel je gezin er het land door uitgezet worden
Comment
-
Originally posted by mikaildelhij View Postin de winter heeft de ''lokale'' bevolking hier al amper werk, als 16 jarige nederlander kom je hier niet aan de bak dan helemaal al niet voor maar 1 of 2 uurtjes per dag,overigens is het ook nog een illigaal om hier als buitenlander te werken en kun je met heel je gezin er het land door uitgezet worden
Comment
-
Ik snap dat het niet makkelijk voor je is wat voeding betreft gezien je situatie in Turkije, dus je zult er het beste van moeten maken. Eiwitshakes zijn het meest belangrijk direct ná je training omdat deze eiwitten heel snel door je lichaam worden opgenomen, daarnaast zijn ze minder belangrijk. Als je één shake per dag kunt betalen, dan heb je dat in elk geval binnen, zo niet dan zul je iets anders moeten eten wat veel eiwitten bevat zoals wat ik eerder heb opgenoemd. Hier koop ik 142 scheppen eiwitpoeder (isolaat perfection) voor 65 euro, wat omgerekend 46 cent per shake is. Kip, vis enz zijn ook duur, zeker als je zoals velen op dit forum 6 keer per dag eet.
Ik denk dat je nog veel te leren hebt op het gebied van voeding. Lees voor je eigen bestwil de belangrijke topics door. Het is zonde als je niet op de juiste manier eet én traint, nietwaar? Je verdoet dan een groot deel van je tijd in de sportschool. Zie hier de belangrijke topics:
Sticky onderwerpen
Als je een goed schema wilt voor vier dagen, dan raad ik je dit schema aan:
Een veel gevraagd 4 dagen schema
Comment
-
Ik snap dat het niet makkelijk voor je is wat voeding betreft gezien je situatie in Turkije, dus je zult er het beste van moeten maken. Eiwitshakes zijn het meest belangrijk direct ná je training omdat deze eiwitten heel snel door je lichaam worden opgenomen, daarnaast zijn ze minder belangrijk. Als je één shake per training kunt betalen (4 per week waarschijnlijk), dan heb je dat in elk geval binnen, zo niet dan zul je iets anders moeten eten wat veel eiwitten bevat zoals wat ik eerder heb opgenoemd. Hier koop ik 142 scheppen eiwitpoeder (isolaat perfection) voor 65 euro, wat omgerekend 46 cent per shake is. Kip, vis enz zijn ook duur, zeker als je zoals velen op dit forum 6 keer per dag eet.
Ik denk dat je nog veel te leren hebt op het gebied van voeding. Lees voor je eigen bestwil de belangrijke topics door. Het is zonde als je niet op de juiste manier eet én traint, nietwaar? Je verdoet dan een groot deel van je tijd in de sportschool. Zie hier de belangrijke topics:
Sticky onderwerpen
Als je een goed schema wilt voor vier dagen, dan raad ik je dit schema aan:
Een veel gevraagd 4 dagen schema
Comment
-
klopt maar het probleem is dat je zo'n eiwitshake enkel met een 2 kilo fomaat kunt kopen en gelijk 160 lira kwijt bent moet ik 16 weken mijn zakgeld sparen en niks kopen..dat schiet niet op natuurlijk en zonder extra protiene producten is t tog ook mogelijk om een mooi wasbord te krijgen lijkt mij? wij eten veel pasta/rijst/kip/vlees regelmatig ook etcetc
Comment
-
neto ik denk dat ik er meer van weet dan jij,ik woon in turkije,als buitenlander zonder turks paspoort mag je hier niet werken (doe je dat wel dan wordt je het land uitgezet met een beetje pech en mag je een x aantal jaar niet terug komen,geloof 5 ofzo) wil je een turks paspoort krijgen moet je minimaal 4 jaar in turkije wonen, wat inhoud dat als jij het turkse paspoort neemt je niks meer met de nederlandse overheid/nationaliteit te maken hebt,en dus ook de turkse dienstplicht in zult moeten
Comment
-
Originally posted by mikaildelhij View Postneto ik denk dat ik er meer van weet dan jij,ik woon in turkije,als buitenlander zonder turks paspoort mag je hier niet werken (doe je dat wel dan wordt je het land uitgezet met een beetje pech en mag je een x aantal jaar niet terug komen,geloof 5 ofzo) wil je een turks paspoort krijgen moet je minimaal 4 jaar in turkije wonen, wat inhoud dat als jij het turkse paspoort neemt je niks meer met de nederlandse overheid/nationaliteit te maken hebt,en dus ook de turkse dienstplicht in zult moeten
in in turkije heb je veel voordeel als je een diploma van het buitenland heb en als je goed engels en andere talen kan praten en mischien vergis ik me echt dat je niet mag werken maar heb zelf een vriend die is verhuist naar turkije en die werkt gewoon bij een restaurant........
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-