deze nootjes goed voor spierkweken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deze nootjes goed voor spierkweken?

hoi probeer de laatste tijd erg erop te letten dat ik zoveel mogelijk protiene binnenkrijg nu volgende gevonden nootjes (turks huismerk) sari leblebi

per 100 Gr

kcal: 377.7
    protien: 19.6
    karbonhirat 61.1
    vet: 6,10

denk dat deze tog best goed zijn om spier te kweken aangezien de vele protiene en weinig vet?

Misschien dat wij de nootjes ook eten voor het vet?
    Nootjes die spieren kweken, wat zeg je nou toch man?

Comment

Ik vind helemaal mooi.
      What you put in you get out.

Comment

niet zo raar lijkt mij? kip en vis zit ook veel protiene in en daardoor krijg je ook spier, 20% protiene is dit dus lijkt me dat dat ook wel enig effect heeft,lijkt me niet zo raar hoor protiene is protiene

Comment

spieren krijg je niet van alleen proteine

Comment

Dus van proteïne krijg je spieren?
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
              niet zo raar lijkt mij? kip en vis zit ook veel protiene in en daardoor krijg je ook spier, 20% protiene is dit dus lijkt me dat dat ook wel enig effect heeft,lijkt me niet zo raar hoor protiene is protiene
              Pffffff erg vermoeiend...
              Ga aub terug wat lezen in de sticky's kerel.. En plaats dan wat nuttigs!

Comment

voor zover ik weet is de meeste spieropbouw gebaseerd op protiene?? en mischien ook nog mensen met hulpzame reacties, ipv belachelijk maken wat erg veel gebeurt op dit forum,mensen die enkel een account hebben om commentaar op men's vragen te geven ipv verder te helpen

Comment

Trolololololololol
                  Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                  People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                  BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Zo is natuur
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
                      voor zover ik weet is de meeste spieropbouw gebaseerd op protiene?? en mischien ook nog mensen met hulpzame reacties, ipv belachelijk maken wat erg veel gebeurt op dit forum,mensen die enkel een account hebben om commentaar op men's vragen te geven ipv verder te helpen
                      Sorry knaapje, maar jij maakt jezelf hier belachelijk door zulke uitspraken te doen..
                      Onthou nu eens: eiwitten en vetten zijn voor de spieropbouw... Koolhydraten zijn voor de energie.
                      De eiwitten uit noten halen is onzin, daar je dan zoveel noten moet eten dat je buikje aardig vol zit, en je wil waarschijnlijk nog wel iets binnenkrijgen dan eiwitten alleen?

Comment

heb ook bijna kilo noten in huis gehaald :P en vind ze lekker

Comment

overigens zijn ze ook erg arm aan vet

Comment

Overigens eten wij noten voor de vetten!
                            Dat zei ik in het eerste bericht al...
                            Je bent hier net zo eigenwijs als in je topic: cutten....

Lekker zo doorgaan hoor.

Comment

ik ben nu eenmaal eigenwijs :P maar heb al genoeg vet erop zitten ^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X