Sorry Tal dat we op een natuurkundig zijspoortje belanden, hetgeen ik wel leuk vind. We vergaten in dat gesprek helemaal een voorbeeld aan jou te nemen.
minder calorieën als je lang slaapt
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View Post(dure woorden) trainen, eten,(duur word),nog harder trainen, (duur woord), slapen.
bron: www.ikdoeonderzoekheelgoed.nl
Trainen en nog harder trainen gatverderrie. Daar krijg je spieren van en raak je vet kwijt. Kan nooit goed zijn.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIn the end of the day, ja. Alleen denk ik wel dat als ik een overschot van 1000kcal aan appeltaart eet en niet van de bank af kom 24h per dag dit een ander effect heeft dan wanneer ik een 1000kcal overschot heb en de hele week m'n ass bust in de gym. Hetgeen relevant is. My point being dat dit soort concrete stellingen meestal geen weg vinden in deze omgeving. Ook niet concreet als je het naar massa vertaalt.
Ten eerste zal de kcal-out factoren groter worden (ass busten in de gym kost kcal, zowel het trainen zelf als de processen die daarna in gang worden gezet), dus zal het overschot kleiner worden (tenzij je dit al mee had gerekend natuurlijk )
Ten tweede zal je spier:vet-ratio waarin je aankomt (waarbij je als bb'er natuurlijk het evenwicht zoveel mogelijk op de linkerkant wil hebben) in beide gevallen anders zijn, echter zullen de kcal die overblijven na kcal-eff-in minus kcal-eff-out opgeslagen worden in het lichaam.
Ik vast zelf ook 16u/dag en loop er prima op dus ik ga hier niet beweren dat je met meal-timing niks kunt doen, er zijn echter mensen die bijvoorbeeld beweren dat je s'nachts al je massa weer verliest als je geen caseïne shake/kwark neemt en voor deze mensen zijn deze stellingen wel degelijk praktisch toepasbaar.
Overigens had ik je in een eerdere post al gelijk gegeven wat betreft je aanmerkingen dus dat wou ik het liefst geen tweede keer doen
Originally posted by emilio75 View PostDan gaat het goed...
Simpel gezegd; je lichaam gaat efficienter om met appeltaart dan met kipfilet.
Originally posted by talalelh15 View Post(dure woorden) trainen, eten,(duur word),nog harder trainen, (duur woord), slapen.
bron: www.ikdoeonderzoekheelgoed.nl
Originally posted by progressive View PostAkito vraagje,
Waarom zou je die enorme hap direct na je training eten eigenlijk? Waarom niet ergens anders op de dag? Speciale reden voor deze mealtiming?
Hier:Originally posted by aktito View PostMeal timing maakt weinig/niks uit
......................
Hoe dit met de verhouding spiermassa:vetmassa zit zou ik graag over discussiëren dit betwijfel ik namelijk.
Originally posted by progressive View PostZijn ook mensen die anders beweren hoor Emiel. Caloriën zijn caloriën zeggen ze dan. Op appeltaart herstel je blijkbaar net zo goed of val je net zo goed af als op kipfilet.
Comment
-
Akito, de laatste quote in je reply heeft geen betrekking op jou. Het is een algemeen statement uit de cals in vs cals uit theorie waarbij louter gelet wordt op de inname van en bepaalde hoeveelheid caloriën en kennelijk de gedachte is dat een kilo koolvisfilet hetzelfde effect heeft op het lichaam als ene kilo gevulde koeken.
1 quote en reply vind ik wel erg interessant.
Waar jij stelt dat je juist direct post workout een grote maaltijd neemt voor maximale VVM toename en geen gewichtstoename in het algemeen.
Toch geclaimd dat mealtiming geen meerwaarde heeft of zeker weinig tot niets uitmaakt. Vraag ik mij dan af waarom jij dan specifiek wel aan deze mealtiming doet.
Kennelijk maakt het dus wel uit op welk moment je de maaltijden neemt.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostNormaal is relatief.
Als iedereen zich eens net zo druk zou maken over zijn training als over allerlei onderzoekjes dan zijn we al een stuk opgeschotenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Sorry, maar ik ben het absoluut niet eens met je reactie kerel. Afgezien van wat de beste keus is, zal je lichaam anders omgaan met suikerbende dan met hoog eiwitrijk voedsel, ook in de energiehuishouding. Dit is gebaseerd op persoonlijke ervaringen en hoeft, zoals ik eerder al aangaf, de door jou genoemde principes niet in de weg te zitten.
Denk dat Pesc hetzelfde bedoelde in zijn post.
Comment
-
Originally posted by progressive View Post1 quote en reply vind ik wel erg interessant.
Waar jij stelt dat je juist direct post workout een grote maaltijd neemt voor maximale VVM toename en geen gewichtstoename in het algemeen.
Toch geclaimd dat mealtiming geen meerwaarde heeft of zeker weinig tot niets uitmaakt. Vraag ik mij dan af waarom jij dan specifiek wel aan deze mealtiming doet.
Kennelijk maakt het dus wel uit op welk moment je de maaltijden neemt.
Originally posted by emilio75 View PostSorry, maar ik ben het absoluut niet eens met je reactie kerel. Afgezien van wat de beste keus is, zal je lichaam anders omgaan met suikerbende dan met hoog eiwitrijk voedsel, ook in de energiehuishouding. Dit is gebaseerd op persoonlijke ervaringen en hoeft, zoals ik eerder al aangaf, de door jou genoemde principes niet in de weg te zitten.
Denk dat Pesc hetzelfde bedoelde in zijn post.
Daarom, zoals je zelf ook zegt; onze 'stellingen' complementeren elkaar i.p.v. dat ze elkaar tegenspreken.
Originally posted by inferno_0666 View PostZelf ben ik er ook niet vies van om af en toe eens een onderzoek door te nemen, maar het valt mij inderdaad op dat bij sommigen de de balans een beetje doorslaat en dat de training een beetje wordt vergeten. Ik bedoel in het algemeen, niet specifiek de mensen die hier deze duscussie aan het voeren zijn.
Aan netto effectieve calorieen kan je overigens door met je macro's te spelen al een deficit bewerkstelligen, zie pic.
1475-2891-3-9-2.jpg
Geeft in principe een theoretische basis waarom low-carb bij sommigen beter resultaat geeft dan simpelweg kcal verlagen (hoe kleiner % van een 2000 kcal dieet uit KH bestaat, hoe minder effectieve kcal dit oplevert voor het lichaam).Last edited by akito; 29-03-2013, 10:38.
Comment
-
Grafiekje geeft wel aardig weer wat ik in de praktijk heb ervaren, echter was het verschil naar mijn idee nog wel wat groter.
Dit staat uiteraard nog even buiten wat er dan met de netto energie wordt gedaan uit de Kcals. Principe van zonder stenen kun je niet bouwen staat hier dan nog buiten zoals je eerder al opmerkte.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostZelf ben ik er ook niet vies van om af en toe eens een onderzoek door te nemen, maar het valt mij inderdaad op dat bij sommigen de de balans een beetje doorslaat en dat de training een beetje wordt vergeten. Ik bedoel in het algemeen, niet specifiek de mensen die hier deze duscussie aan het voeren zijn.
Sommige hebben zelfs hun sig aangepast om zeker te zijn dan men ze serieus moet nemen.
Iedereen is natuurlijk vrij om zijn "kennis" hier te posten en jouw en akito zijn stukken lees ik graag,maar soms gaat het de vraag en het niveau van de topic starter compleet voorbij.
er ontstaat zeker een interessante discussie ,maar dat terzijde.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostIk respecteer iedereen die zich verdiept in extra/nieuwe materie om er beter van te worden en zijn mede forum gebruikers kennis te laten opdoen,maar het slaat af en toe zo door dat men alleen bezig is met het gelijk halen van zijn of haar stelling.
Sommige hebben zelfs hun sig aangepast om zeker te zijn dan men ze serieus moet nemen.
Iedereen is natuurlijk vrij om zijn "kennis" hier te posten en jouw en akito zijn stukken lees ik graag,maar soms gaat het de vraag en het niveau van de topic starter compleet voorbij.
er ontstaat zeker een interessante discussie ,maar dat terzijde.
Originally posted by KusjeeHaj allemaal!
Ik heb een vraag en ik kan op het internet hier niet echt iets over vinden:
Mijn voedingsschema begint om 8 uur 's ochtends.
Echter is het soms zo dat ik pas om 10 uur opsta, of soms nog later.
Betekend dit dat ik mijn voedingsschema in een kortere tijd moet proppen of dat ik dingen moet overslaan?
Alvast bedankt!
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post,maar het slaat af en toe zo door dat men alleen bezig is met het gelijk halen van zijn of haar stelling.
Comment
-
Hahaha. Het mysterie van de thread was na een paar posts wel opgelost geloof ik
Ik weet ook dat veel van die dingen marginaal zijn en dat gewoon vreten en trainen is waar het uiteindelijk om draait. Dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk kan vinden hoe al die systeempjes werken tot in de details en ik het niet kan uitwisselen met mensen die dit ook vinden.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -