Ik kom maar niet vooruit..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kom maar niet vooruit..

Hallo,

Ik train nu 4 jaar, en een half jaar met dit voedingschema, maar ik kom maar niet goed vooruit, ik probeer meer massa aan te komen waarbij ik wel op mijn BF wil letten..

Ik moet ongeveer 3300 kcal per dag binnen krijgen, en op dit moment eet ik er rond de 4000.

In mijn schema komt naar boven dat ik tekort kom in koolhydraten volgens mij?
    Wat zijn jullie tips omtrent mijn voedingsschema?

Gr Anime
    Attached Files
    Last edited by Anime; 20-04-2013, 22:25.

Wat is je trainingsschema? Daar kan het ook aan liggen
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ziet mijn voedingschema er wel goed uit?

Ik train(ik wissel iedere keer af van oefeningen, om de variatie erin te houden, zo'n 12 oefeningen per spiergroep, tri en bi niet meegerekend)
      Ma: borst tri
      di: rug bi

do: benen schouders
      vrijdag: borst tri

Comment

12 oefeningen per spiergroep? Hoe bedoel je dit?
        En wat bedoel je eigenlijk met "geen vooruitgang"? Verandert je lichaamsgewicht/vvm niet? Of blijf je iedere training met dezelfde gewichten trainen?
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          En wat bedoel je eigenlijk met "geen vooruitgang"? Verandert je lichaamsgewicht/vvm niet? Of blijf je iedere training met dezelfde gewichten trainen?
          Ik pak dus bijv 12 oefeningen voor borst en een paar voor triceps, gewichten gaan wel omhoog maar ik kom moeizaam VVM aan..

plus vroeg me af of mijn voedingsschema wel zo goed is

Comment

12 oefeningen is gewoon absurd!!!
            bedoel je niet 12 sets?

post je volledige schema eens.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Wat bereik je wel? Wordt je vetter, minder vet, zwaarder, sterker?

Hoe voel jij je verder? Kan je knallen tijdens je training, juist energietekort, herstel trager/sneller, ect?
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Wat bereik je wel? Wordt je vetter, minder vet, zwaarder, sterker?

Hoe voel jij je verder? Kan je knallen tijdens je training, juist energietekort, herstel trager/sneller, ect?
                Ik kan wel knallen tijdens mijn training maar overdag ben ik futloos, mijn VVM blijft een beetje steken heb ik het idee en ik blijf hangen op 75 kilo.. sterker word ik wel, vet blijft ook beetje steken.

Comment

Ik pak dus 12 oefeningen voor bijvoorbeeld borst, en dan 4x8 setjes..
                  Gewichten gaan omhoog maar blijf qua vvm beetje steken..
                  Is mijn voedingsschema qua verhoudingen wel in orde of moet ik daar eerst naar gaan kijken en dan naar mijn training?

Comment

Meer eten, minder oefeningen per spiergroep (doe maar 4), en zwaarder pakken.

Comment

Kennelijk ben ik niet de enige die niet begrijpt wat jij met "12 oefeningen" bedoelt. En je toelichting maakt het voor mij er niet duidelijker op. Kan je, als voorbeeld, je benentraining eens in z'n geheel opschrijven?
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Kennelijk ben ik niet de enige die niet begrijpt wat jij met "12 oefeningen" bedoelt. En je toelichting maakt het voor mij er niet duidelijker op. Kan je, als voorbeeld, je benentraining eens in z'n geheel opschrijven?
                        Ik bedoel dat ik rond de 12 oefeningen pak per spiergroep, dus dat ik bijv op n dag borst ga trainen, dan pak ik de oefeningen waar ik zin in heb en dan ongeveer 12, kunnen er ook meer of minder zijn, heb nog niet echt een schema, is 4 oefeningen niet heel weinig? En dan ben je toch zo klaar met je training?

Comment

Originally posted by Anime View Post
                          Ik bedoel dat ik rond de 12 oefeningen pak per spiergroep, dus dat ik bijv op n dag borst ga trainen, dan pak ik de oefeningen waar ik zin in heb en dan ongeveer 12, kunnen er ook meer of minder zijn, heb nog niet echt een schema, is 4 oefeningen niet heel weinig? En dan ben je toch zo klaar met je training?
                          Daar zit waarschijnlijk dan ook het probleem.

Comment

Sorry hoor kerel volgens mij haal jij oefeningen en sets n beetje door elkaar.
                            Ik weet niet eens 12 oefeningen per spiergroep te verzinnen..

de persoon die jou vertelde 4 oefeningen te doen, bedoelde ook 4 oefeningen x 4 setjes x 8 herhalingen.
                            Nog geen schema? Maak er maar snel 1 dan!

Comment

rook en drink je toevallig??
                              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X