Bulking on a budget

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ik zelf ook, weet niet of het ook daadwerkelijk beter is maar aangezien het zelfs iets goedkoper is haal ik het liever daar. Merk ook dat het gehakt een stuk magerder is bij de turk. Als ik dat bak moet ik er vaak nog iets van olie bij gooien. Bij dat van de AH loopt het vet er altijd vanzelf uit.

Stoofvlees is trouwens ook erg lekker makkelijk en goedkoop om te maken. Maak vaak een grote pan wat ik invries en daarna in porties hak. Kan je het daarna ff in de magnetron opwarmen wat rijst erbij koken en je eten is klaar.
    Ernstig noh!

Comment

Originally posted by flater2 View Post
      Vis veel op forel en zalmforel. Kan zeggen (raar over jezelf maar waar) dat ik het goed kan. Als ze er 3 tot 5 voor me uitzetten ga ik vaak met een maatje naar huis met 20 a 30 stuks! Zeker in zomervakanties.

Heerlijk na het roken sealen en in de vriezer. Goed voor vervanger van kip bij het avondmaal.

Voor ik aan fitness deed en niet op voeding lette. Werd ik hier rijk mee.
      Verkocht als zoete broodjes.

Ga je vissen betaal je 12-20 euro. En verkocht gerookte forel voor 3.50 en zalmforel 8.50 (+/- 1 a 1.5kg per zalmforel).

Dus kon gratis leven toen, nu verkoop ik de helft. En gebruik dat geld voor voedingschema.
      Waar vis jij dan?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

wel appart forel voor 3,50 en zalmforel voor 8,50 aangezien dat gewoon precies hetzelfde beest is.
        Ernstig noh!

Comment

Kip: 5,50 per kg bij Aldi of Turk
          Groenten: Aldi (komkommer 50 cent, tomaten 400gr 99 cent)
          Kwark: Aldi, 65cent
          Pasta: Aldi (55cent per 500 gram)
          Rijst: Turk
          Pinda's: C1000 (250gram gepeld 1,65)
          Brinta/Havermout: C1000

Ik kom nog niet zo lang bij de aldi, morgen even kijken of ze daar niet goedkopere pinda's en brinta/havermout hebben
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

@inferno. Door heel nederland in alle forellenvijvers. Doe ook mee aan nk voorronde elk jaar

@bvds ja maar forel is 250-350gram en de zalmforel is 1000-1500gram. Dat is t verschil .

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Kip: 5,50 per kg bij Aldi of Turk
              Groenten: Aldi (komkommer 50 cent, tomaten 400gr 99 cent)
              Kwark: Aldi, 65cent
              Pasta: Aldi (55cent per 500 gram)
              Rijst: Turk
              Pinda's: C1000 (250gram gepeld 1,65)
              Brinta/Havermout: C1000

Ik kom nog niet zo lang bij de aldi, morgen even kijken of ze daar niet goedkopere pinda's en brinta/havermout hebben
              Pinda's zijn bij de ah 500gr voor 80 cent, 4x zo goedkoop

Comment

Los van hetgeen wat nog niet genoemd is: seizoensgroenten zijn goedkoop op de markt. Vooral als je een zaterdag markt hebt, en dan een uurtje voordat ze gaan opruimen erheen gaat. Ze geven het nog nét niet gratis weg, maar het scheelt niet veel. In de bouwvak is het helemaal belachelijk goedkoop
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Los van hetgeen wat nog niet genoemd is: seizoensgroenten zijn goedkoop op de markt. Vooral als je een zaterdag markt hebt, en dan een uurtje voordat ze gaan opruimen erheen gaat. Ze geven het nog nét niet gratis weg, maar het scheelt niet veel. In de bouwvak is het helemaal belachelijk goedkoop
                  Ja klopt Had laatst 12 grapefruits voor 3.50 op de markt

Comment

vlees: kip of runds van een turkse slager, erg goedkoop, eier zijn ook niet zo duur.
                    KH bronnen zijn makkelijk: c1000 basis of eurotjopper zilvervliesrijst/macaroni en havermout van zo'n goedkoop merk. verder kun je nog gedroogde fruitsoorten als rozijnen e.d. nemen, zijn meestal ook erg goedkoop.
                    vetten zijn pinda's enorm goedkoop te krijgen, pot pindakaas is ook niet duur. , zelf kan ik walnoten gratis krijgen wat me een hoop scheelt
                    Veggies gewoon even kijken naar aanbiedingen, meestal zijn er wel ergens diepvriesgroente in de aanbieding, komkommers zijn verder ook erg goedkoop. champignons ook. Anders gewoon voor de potten/blikken gaan (die zijn altijd wel ergens goedkoop te krijgen)

Comment

Pas wel op met pasta, dat kan behoorlijk schelen in voedingswaarde
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                        Pinda's zijn bij de ah 500gr voor 80 cent, 4x zo goedkoop
                        Ja ik las het net, bedankt
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

sowieso je voedingswaarde afstellen op de producten die je zelf koopt, verschilt bij alles wel enigsinds

Comment

Rijst en eieren koop ik bij de makro (30 eieren 3 euro) rijst ben ik nog even aan het uitproberen welke het lekkerst is maar koop van die 5kg zakken.

Cashewnoten bij de Aldi, 300gram voor 3 euro! Tonijn 89 cent, kwark 65 cent en melk weet ik niet precies maar ook goedkoop iig. Tomaten, komkommer en diepvriesgroenten koop ik hier ook, of bij de jumbo als ik daar ben.

Jumbo kip 5 euro voor 800gram, mager rundergehakt 2,50 en de rest van mijn boodschappen doe ik hier ook.
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Gus View Post
                              Ja ik las het net, bedankt
                              zijn dat ongezouten pinda's?
                              Ernstig noh!

Comment

Maar zo duur zijn amandelen toch niet? Ik haal ze bij de moskee; 1 kg voor 7,50. Of je moet echt anti-islamatische zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X