Bulking on a budget

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Basmatirijst kopen we thuis voor 20 kilo ofzo voor 30 euro bij de indiër.
    Kip bij de slager of groothandel voor iets van een 6 euro de kilo geloof ik.
    Eieren van het merk everyday in de colruyt, kost ook geen drol.

Verder kopen mijn ouders veel biologisch, wat voor mij helemaal niet hoeft. Als ik alles biologisch zou eten zouden de kosten 2 - 4 x zoveel oplopen.

Ik probeer ergens goedkoop cashewnoten/amandelen te vinden, tot hiertoe is 11euro/kg voor cashewnoten het goedkoopste dat ik ben tegengekomen.
    What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Cashewnoten van de appie euroshopper kosten iets van 7 euro per kilo geloof ik

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
        Cashewnoten van de appie euroshopper kosten iets van 7 euro per kilo geloof ik
        Ik woon in België hé, hier hebben we geloof ik ook wel wat Albert Hein ketens maar niet zoveel als in Nl. Kan wel eens gaan kijken
        What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

weet niet of het al gezegd is, maar I.p.v vleesbeleg kant en klaar te kopen, kun je zelf ook vlees bakken en in plakjes snijden.

Stel je eet 200g vleesbeleg per dag = 3 a 4.5 euro per dag = 15-22.5 euro per kilo.
          Als je het vlees los koopt betaal je veel minder, heb je geen onnodige toevoegingen zoals heel erg veel zout, dextrose, smaakversterkers etc EN een betere kwaliteit vlees.

Kan op maandbasis (zeker bij kipfilet, kalkoenfilet, hammen),
          van 20 euro tot wel 50 per maand schelen. Dat is toch weer een flinke tas boodschappen.
          ------------------------

Kijk ook goed na hoe hoog je nu in eiwitten zit. Producten met veel eiwitten zijn vaak relatief duur. Veel mensen zitten qua eiwitten een stuk hoger dan noodzakelijk is voor optimale groei. 2.5g per kg lichaamsgewicht is ruim voldoende.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            Kijk ook goed na hoe hoog je nu in eiwitten zit. Producten met veel eiwitten zijn vaak relatief duur. Veel mensen zitten qua eiwitten een stuk hoger dan noodzakelijk is voor optimale groei. 2.5g per kg lichaamsgewicht is ruim voldoende.
            Waarom staat er dan in je http://forum.bodynet.nl/trainingssch...cut-guide.html dat je 2,5-3x per vvm aan eiwit moet eten? Of is dat gewoon meer om de honger wat te stillen
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              weet niet of het al gezegd is, maar I.p.v vleesbeleg kant en klaar te kopen, kun je zelf ook vlees bakken en in plakjes snijden.

Stel je eet 200g vleesbeleg per dag = 3 a 4.5 euro per dag = 15-22.5 euro per kilo.
              Als je het vlees los koopt betaal je veel minder, heb je geen onnodige toevoegingen zoals heel erg veel zout, dextrose, smaakversterkers etc EN een betere kwaliteit vlees.

Kan op maandbasis (zeker bij kipfilet, kalkoenfilet, hammen),
              van 20 euro tot wel 50 per maand schelen. Dat is toch weer een flinke tas boodschappen.
              ------------------------

Toevallig, ben net mijn voedingsschema aan het maken voor de komende paar maanden. Het viel mij inderdaad op hoeveel (teveel) ik aan eiwit consumeer nu ik wat meer pinda's en havermout eet. Inderdaad erg handig om op te letten.

Ik ga sowieso ook weer mijn avondeten met m'n ouders mee eten aangezien ik nog thuis woon en zij het best prettig vinden als ik mee eet. Mits er geen troep zoals dr. iglo rommel op tafel staat . Dat scheelt ook aardig wat munten aangezien mijn avondeten uit zalm en asperges/spinazie bestond.

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Waarom staat er dan in je http://forum.bodynet.nl/trainingssch...cut-guide.html dat je 2,5-3x per vvm aan eiwit moet eten? Of is dat gewoon meer om de honger wat te stillen
                VVM = vet vrije massa
                lichaamsgewicht = VVM + vetmassa

In mijn vorige post gaf ik aan 2.5g per kg lichaamsgewicht.
                Dit is bij een gemiddeld vet% in lijn met 2.5-3g per kg VVM.

Stel 100 kilo, vet% 14%:
                100 kilo x 2.5 = 250g eiwitten
                86 kilo VVM x 2.5 - 3 = 215g - 258g eiwitten
                ---------------------------------

greets
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Waar koop je het goedkoopst sojamelk? Vind 1,60 voor.een litertje wel erg veel.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

De huismerken zijn goedkoper. Aldi, Lidl en C1000 zijn de goedkoopste.
                    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Zooooo vandaag voor het eerst in de aldi geweest, wat een goddelijke winkel is dat . Kost werkelijk geen flikker daar. vooral de groentes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X