Hulp nodig bij mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    2,5-3 x vvm aan eiwitten en rond de 1 x bodyweight vetten, rest carbs is als std vuistregel wat handiger. Komt bij lagere onderhoudschema's ongeveer in die zone terecht hoor maar als Knulletje bijv 40/30/30 gaat nemen aan macro's met een schema van 7000 kcal dan snap je wss dat 500 gram eiwitten niet echt nodig is
    Ja oke, maar deze kerel weegt 70 kilo en heeft een onderhoud van rond de 2700kcal. Dus wat raadt je hem aan?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
      Nou vul hem in zou ik zeggen. Laat zien dat je er tijd en energie in heb gestoken. Dan wordt de bereidheid groter om je te helpen.
      Tijd en energie steek ik er zeker in.

Maar ik kom er gewoon niet uit wat ik moet invullen bij de producten, eenheid enz.

Comment

Zou zelf beginnen met e: 170-180 k: 250 v: 60-70 om te cutten. Wil je bulken dan knal je er wat carbs en evt 10-20 gram vetten bij.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Imran1987 View Post
          Tijd en energie steek ik er zeker in.

Maar ik kom er gewoon niet uit wat ik moet invullen bij de producten, eenheid enz.
          Op de verpakkingen staat keurig wat er in zit. Soms een beetje rekenwerk. Als je er een beetje tijd insteekt kun je redelijk nauwkeurig op je verhoudingen uitkomen.
          - Get out of your comfort zone ! -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X