precook chicken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• precook chicken

Yoow,

Misschien een domme vraag, maar hoe precook je kip? Ik ga het na het bereiden op een pizza leggen. In de oven om af te maken dus.

Thx,
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Met pre cooked bedoelen ze gewoon dat ze het van te voren als gekookt/gebakken/gestoomd whatever hebben.

Comment

Ik zou zelf de fijngesneden kip eerst even marineren, je neemt een diepe schaal, doet er 2 eetlepels zonnebloem olie in 3 eetlepels sojasaus en een beetje chillisaus.
      Hier leg je de kip in en roert het er even goed door heen, dan 12 uur in de koelkast zodat het er goed intrekt, hierna bak je de kip in een pan op laag vuur, zonder olie tot hij bijna gaar is.
      Volledig gaar word hij als hij in de oven op je pizza zit. Op deze manier word hij niet te droog succes!
      “Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.” – Muhammad Ali

Comment

Klinkt goed man! voor morgen mijn kip klaargezet. Koelkastje gekocht en in de schuur gepleurd dus geen gezeik over ruimte.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Yoow,

Misschien een domme vraag, maar hoe precook je kip? Ik ga het na het bereiden op een pizza leggen. In de oven om af te maken dus.

Thx,
          In de oven, steamer of koken in de pan. Die volgorde zou ook mijn voorkeur genieten. Let trouwens op dat je je pizza niet té dik belegd dan wordt het allemaal niet crispy zoals je het wilt.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X