6x per dag eten mythe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jep, lekker veel fructose schat ik zo in

Micronutriënten gaan boven alles imo. Heb je dat niet op orde dan kun je je beter nergens anders druk om maken.
    Last edited by Silk; 03-07-2013, 11:24.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Holbewoners hadden ook niet de mogelijkheid om telkens een tupperware-bakje mee te slepen; zij aten soms een dag of meer niet en dan ineens heel veel. .
      Holbewoners liepen ook met een knots rond en sleurden vrouwen hun grot in.
      Weleens van evolutie gehoord?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bulk = meer kcal, vaker eten.
        Cut = minder kcal, minder vaak eten.

Dat beide manieren werken zal vast wel. Ikzelf vind 600-700kcal per meal x 6 ideaal in mijn bulk. Het kan nu ook nog, later zal ik hooguit 3-4 meals eten per dag i.v.m. werk misschien wel minder. Waarschijnlijk ga ik dan richting IF praktijken waarbij ik alles rondom me workouts of in de avonden naar binnen zal proppen.

Verder vind ik een geleidelijke aanvoer van carbs en vetten wel een prettig idee hebben, maar dat zou volgens die onderzoeken geen bal uit moeten maken qua insuline afgifte en vetopslag..
        Last edited by Iron Mind; 03-07-2013, 16:34.
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Niet iedereen heeft stats of foto's in het forum.
          Vast en zeker omdat ze te groot en mooi zijn om er mee te koop te lopen .
          Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Vast en zeker omdat ze te groot en mooi zijn om er mee te koop te lopen .
            Dat jij dat belangrijk vindt wil niet zeggen dat anderen daar hetzelfde over denken

@Dynamix en Beaudien: holbewoners probeerden te overleven, hetgeen biologisch zowat het tegenovergestelde is van een lichaam te krijgen met een laag vetpercentage en een shitload spiermassa. Inhoudelijk heeft het overigens heel weinig met evolutie te maken.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post

@Dynamix en Beaudien: holbewoners probeerden te overleven, hetgeen biologisch zowat het tegenovergestelde is van een lichaam te krijgen met een laag vetpercentage en een shitload spiermassa. Inhoudelijk heeft het overigens heel weinig met evolutie te maken.
              Dat moet je dan ook heel overdrachtelijk zien, Opaatje.
              Ik vind het vergelijk naar de holbewoners en hun eetgewoonten beetje vreemd.

(o gut, nu doe ik natuurlijk weer neerbuigend en arrogant........)
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                Holbewoners hadden ook niet de mogelijkheid om telkens een tupperware-bakje mee te slepen; zij aten soms een dag of meer niet en dan ineens heel veel. Onze lichamen zijn ontwikkeld om op die manier met eten om te gaan. Eet zo vaak je wilt, maar door deze logica en omdat het goed uitkomt houd ik het bij twee maaltijden per dag.
                Als je daar naar zou kijken, zou je naar de afkomst moeten kijken. De eerste eetgewoonten rondom Alaska waren totaal anders dan die uit India. Je gaat te kort door de bocht + een stofwisseling kan veranderen. Welliswaar in duizenden jaren, maar het kan wel. En dan nog: hun hadden een totaal ander doel erbij. Dus wat is precies je punt?

Originally posted by Beaudien View Post

Hahahaha je kent hem?
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Holbewoners liepen ook met een knots rond en sleurden vrouwen hun grot in.
                  Weleens van evolutie gehoord?

the good old days....

....waar is het fout gegaan?.
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Er is niks overdrachtelijk mogelijk aan die tekst, je weet wat overdrachtelijk inhoudt? Maak jezelf nou niet zo belachelijk Beaudien, straks loop je weer te huilen dat iedereen je stom vind en je te weinig aandacht krijgt omdat niemand op je shit reageert. Op MB was het helemaal pijnlijk .

Dat was ook de reden waarom ik je erop wees met goeie intenties overigens maar goed, dan stik er ook maar in. Niet verrassend dat je de eerste de beste mogelijkheid die je krijgt gebruikt om ook daar over te klagen
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Er is niks overdrachtelijk mogelijk aan die tekst, je weet wat overdrachtelijk inhoudt? Maak jezelf nou niet zo belachelijk Beaudien, straks loop je weer te huilen dat iedereen je stom vind en je te weinig aandacht krijgt omdat niemand op je shit reageert. Op MB was het helemaal pijnlijk .

Dat was ook de reden waarom ik je erop wees met goeie intenties overigens maar goed, dan stik er ook maar in. Niet verrassend dat je de eerste de beste mogelijkheid die je krijgt gebruikt om ook daar over te klagen

Stil nou maar. Ergens héél diep van binnen..........ben je misschien best wel lief. Het komt alleen zo rottig je strot uit.
                      En wat bazel je nou over MB? Daar kom ik amper en heb daar bij mijn weten al helemaal niet geklaagd over dat iedereen me stom vind en over te weinig aandacht. Dat forum is nagenoeg dood, dus er is sowieso weinig aandacht, voor wie dan ook.
                      Pak je speentje en ga in een hoekje zitten sabbelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X