Sinds een week ben ik begonnen met de spartacus work-out in combinatie met een strak eetschema.
Ik heb erg veel informatie opgevraagd omtrent voedschema's en trainingsmomenten echter weet ik nu nog steeds niet of ik goed op weg ben. Daarom zou ik graag wat reacties van jullie willen, of hetgeen wat ik nu doe zin heeft ja of te nee?
Ik ben 1,83 en weeg 70 kg. Ben van gemiddeld postuur en wil strakker worden, en meer spieren kweken.
Dit is een kleine indicatie van mijn wekelijkse eetschema:
S'morgens 07:00
- Whey shake
- 2 meergranen broodjes met kip (of ei, of pindakaas)
- 1 glas melk
Tussendoortjes 10:00
- 1 appel
Lunch 13:00
- 4 meergranen broodjes met kip (of salade met penne, kip, tomaat, komkommer, pijnboompitjes)
Tussendoor 16:00
- 1 meergranen broodje met pindakaas
Avondeten 18:00
- Pasta (rijst, enz, haast nooit aardappels)
Tussendoortje 22:00
- 250 gram kwark met Whey poeder, fruit en melk!
Kan ik met het bovenstaande eetschema, strakker worden in combinatie met de Spartacus work-out?
Zoals jullie misschien merken heb ik geen idee, dus elke tip is welkom'!
Alvast bedankt
Ik heb erg veel informatie opgevraagd omtrent voedschema's en trainingsmomenten echter weet ik nu nog steeds niet of ik goed op weg ben. Daarom zou ik graag wat reacties van jullie willen, of hetgeen wat ik nu doe zin heeft ja of te nee?
Ik ben 1,83 en weeg 70 kg. Ben van gemiddeld postuur en wil strakker worden, en meer spieren kweken.
Dit is een kleine indicatie van mijn wekelijkse eetschema:
S'morgens 07:00
- Whey shake
- 2 meergranen broodjes met kip (of ei, of pindakaas)
- 1 glas melk
Tussendoortjes 10:00
- 1 appel
Lunch 13:00
- 4 meergranen broodjes met kip (of salade met penne, kip, tomaat, komkommer, pijnboompitjes)
Tussendoor 16:00
- 1 meergranen broodje met pindakaas
Avondeten 18:00
- Pasta (rijst, enz, haast nooit aardappels)
Tussendoortje 22:00
- 250 gram kwark met Whey poeder, fruit en melk!
Kan ik met het bovenstaande eetschema, strakker worden in combinatie met de Spartacus work-out?
Zoals jullie misschien merken heb ik geen idee, dus elke tip is welkom'!
Alvast bedankt
Comment