Gefrustreerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gefrustreerd

Hallo allemaal, train sinds enkele maanden serieus maar ben gefrustreerd geraakt door een gebrek aan resultaten. Ik ben 1m90 en 93 kilo. Ik ben zo'n 10 kilo aangekomen, maar daar zit jammer genoeg veel vet bij en ik voel dat de motivatie me begint te ontglippen. Wie helpt mij? Ik eet momenteel dagelijks het volgende, natuurlijk ook groenten maar die heb ik niet opgenomen in het lijstje. Mijn eten is simpel en ie**************** eenzijdig, maar ik heb gewoon hulp nodig want kom hier uit mezelf gewoon niet meer uit. Ik vermoed dat ik (veel) te hoog zit in eiwit en te laag in koolhydraten maar hoe kan ik dit rechttrekken?

Bij voorbaat dank!!

http://i.imgur.com/TXxR4vA.jpg

Eten verminderen.

Comment

Ja het zal best teveel zijn maar wat moet er dan weg?

Comment

Welkom bij BB, experimenteren met voedingswaardes
        Je zegt dat je aankomt maar daar veel vet bij zit, dan ga je dus kcal verlagen. Gezien je BEHOORLIJK hoog zit in eiwit en koolhydraten heb je genoeg ruimte om te spelen.

Zo kan je ook gelijk zien waar je het beste op reageert. Probeer eens kcal te verminderen door alleen je koolhydraten te verlagen. Kijk dat een maandje aan hoe het gaat. Zet je koolhydraten dan terug op wat het stond. en verlaag je kcal met enkel eiwitten schrappen.

Waar je vervolgens betere resultaten uit haalt is voor jou dan dus optimaal, vetten kan je ook nog mee spelen als je dat wilt. Niemand hier gaat je kunnen zeggen wat je exact moet doen omdat iedereen anders reageert, en je kwa voeding toch echt het beste je eigen optimalen moet ontdekken.
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Genoeg eten om goed te herstellen en hard te trainen, meer heb je niet nodig.
          (zeg ik simpel, terwijl ik voor geen meter naar mijn eigen lichaam kan luisteren)
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik heb de kwark geschrapt maar op een normale werkdag heb ik gewoon echt honger op mijn schema. Klopt er iets niet?

Comment

Originally posted by Coley View Post
              Ik heb de kwark geschrapt maar op een normale werkdag heb ik gewoon echt honger op mijn schema. Klopt er iets niet?
              Op 3600 kcal nog honger hebben? Zet anders ff hierop wat je wanneer eet...

Comment

ik zou 30 gram lager in eiwitten zitten en 100/150 gram rijst schrappen, dan zit je rond de 3000-3200 kcals en dat is beter lijkt me? simpele verlagingen zijn dat.

Kwark voor het slapen gaan laten staan btw.

Comment

Originally posted by NickP View Post
                  ik zou 30 gram lager in eiwitten zitten en 100/150 gram rijst schrappen, dan zit je rond de 3000-3200 kcals en dat is beter lijkt me? simpele verlagingen zijn dat.

Kwark voor het slapen gaan laten staan btw.
                  Idd! En maaltijden goed verspreiden over de hele dag!

Comment

Ik pak na het opstaan een shake (rond 8u) en neem mijn bak met 400gr kip en 300gr rijst mee naar mijn werk, waar ik er meestal 2 maal van eet, zo rond 11u en rond 3u. Bij thuiskomst om 5u eet ik het restant. Vervolgens ga ik trainen en drink ik na afloop nog eens zo'n shake met oats en whey. Later op de avond pinda's (en kwark). Ik heb zonder overdrijven honger tussendoor!

Comment

Originally posted by Coley View Post
                      Ik pak na het opstaan een shake (rond 8u) en neem mijn bak met 400gr kip en 300gr rijst mee naar mijn werk, waar ik er meestal 2 maal van eet, zo rond 11u en rond 3u. Bij thuiskomst om 5u eet ik het restant. Vervolgens ga ik trainen en drink ik na afloop nog eens zo'n shake met oats en whey. Later op de avond pinda's (en kwark). Ik heb zonder overdrijven honger tussendoor!
                      Ik zou bij je shakes ni alles bij elkaar kappen... Niet melk, havermout en whey, maar wel... Shake met water en whey.. Havermout met melk. Zo heb je meer maaltijden

Comment

Meer vast voedsel nemen en minder leunen op die shakes zou je kunnen doen om minder honger te krijgen.
                        Zorg er ook voor dat je niet dagen achtereen zo hoog in de koolhydraten gaat zitten. Dit zorgt er alleen voor dat je glycogeen voorraad overloopt en je sneller vet aanzet.
                        Je schema zo opzich kan prima, maar niet voor dagen (weken) achter elkaar. Ik raad je aan om om de zoveel dagen een kleine deplete te houden door je carbs 1 of 2 dagen flink te verlagen en daarbij je eiwitten en vetten hoger te houden.

Wat voor mij goed werkt:
                        High carb: medium protein/high carb/low fat
                        Low-medium carb: high protein/low-medium carb/high fat

Als aankomen je doel is zorg je er gewoon voor dat je week uit 4 dagen high 2 dagen low-medium bestaat.
                        Bij afvallen zou je dan 2 dagen high kunnen doen en 5 dagen low-medium
                        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X