Voetballers lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voetbal + trainen + eten + rusten = beter lichaam.

Comment

er komt de nieuwe nederlandse ronaldo uit :Phttp://www.youtube.com/watch?v=pjwoSRy3UTs

Comment

Haha de nederlandse? Dat is de turkse ronaldo uit Adana. Die televisiekanaal is mijn favoriet btw
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

heb over BeauSchevenels als de nl ronaldo:P

Comment

Het lichaam van CR is toch niet zo bijzonder? cristiano ronaldo | zie hier. Als ik in de foto logjes kijk zie ik veel mooiere lichamen... maar ja over smaak valt niet te twisten

Comment

Precies iemand met anorexia die toch wat trained ..

Comment

Allemaal aardig droog, oogt groter op foto's. Als je ze in het echt ziet valt het erg mee.
                En denk dat er hier en daar ook wel een paar dat der cell bij zitten.
                Mind is everything.

Comment

Wat een mogooltjestopic, lijkt me vrij obvious wat je moet doen om een voetballerslichaam te krijgen.............
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

dat dere phagytime

Comment

Weet niet maar volgens mij is ie daar 18-19 ofzo. Dat is zijn Man-U kapsel namelijk. Niet dat het nu een beest is hoor...
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Weet niet maar volgens mij is ie daar 18-19 ofzo. Dat is zijn Man-U kapsel namelijk. Niet dat het nu een beest is hoor...
                        Oh geen idee pesc, heb niks met voetbal. Ook niet tegen hoor poepie.

Comment

Dudes a phag maar ik begrijp niet zo goed hoe men fysiek denigrerend kan doen over een gast die echt een sick presterend lichaam heeft wat betreft kracht en snelheid. Dan moet je jezelf wel heel serieus nemen met een barbelletje in je hand in je local gym.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by jobr View Post
                            sits down
                            Lol dat zei ik altijd als ik iemand kilde op runescape. Pakte ik r2h combo op zijn oog en zeo dan "sit down". Werd altijd gehaat en geganked, wat enn troll was ik. Mooie tijden, vooral toen ik member werd. Dds spec spammen, mensen gingen dood, ik lollen. Mooie tijden, mooie tijden.......
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dudes a phag maar ik begrijp niet zo goed hoe men fysiek denigrerend kan doen over een gast die echt een sick presterend lichaam heeft wat betreft kracht en snelheid. Dan moet je jezelf wel heel serieus nemen met een barbelletje in je hand in je local gym.
                              Het is een enorme galbak die ronaldo, maar eerlijk is eerlijk, het is wel een top-atleet.

Jammer dat er in dit topic zo gereageerd wordt, alleen omdat iemand een fysiek nastreeft van een voetballer....

Comment

Laatst ook een fantastisch docu gezien over deze man en zijn uitzonderlijke fysieke uitdagingen die hij daarmee kan uitvoeren.. misschien niet heel gespierd maar uitzonderlijk praktisch en zeker met zijn sport.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X