Voetballers lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voetballers lichaam

Dit heeft meer met een andere sport te maken maar ook met spieren

voetballers zoals cristiano ronaldo zijn heel gespierd maar ze voetballen veel dus ze verbranden ook veel calorieën, nemen zij speciale shakes met veel koolhydraten en calorieën of hoe doen zij dit?

ik zou graag ook zo willen worden en wil dan fitness en voetballe combineren om zo een lichaam te krijgen maar hoe moet ik mijn voeding aanvullen na die voetbaltraining?

geen reacties van gewoon meer eten want als bv een prof voetballer dot moet doen die om de twee dagen 3-4 uur voetbalt dit erbij moet eten is onmogelijk om te eten

graag jullie advies (:

Hier ga ik even voor zitten
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Haha ja ik weet et een heel verhaal

Comment

Ik kom er even naast zitten.
        Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

oei,is er nog een stoeltje vrij?
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ze zijn niet heel gespierd tbh,

Comment

Lichaam is gewoon gecreëerd in de gym. Icm een laag vetpercentage. Daarnaast is het nuttloss jezelf daaraan te spiegelen, het feit dat je ook tegen een bal trapt wilt niet zeggen dat je ook maar remotely eenzelfde inspanningspatroon hebt wat betreft trainingen. Zowel inhoudelijk als in opbouw als in intensiteit.

Clarence zou hier op het forum dikke props krijgen als 38-jarige maar omdat de man voetbalt is het natuurlijk geen kenner of valt het allemaal wel mee

Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ohhhhhhhhhh hoe oud ben jeb 14?

Comment

Ik vind toch zoals deze op de foto dat hij heel gespierd is, ne misschien heb je gelijk met de intensiteit op sites lees ik dat je in onderhalfuur uur voetballen soms 1000 calorieën kan verbanden dit zal dan wss alleen maar bij de echte top zijn ?

Comment

sits down

SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Je krijgt veel mensen die even moeten gaan zitten. Gewoon de producten nemen die Ronaldo in reclames gebruikt. Zoals vliegen met turkisch airlines, cola drinken, nike kleren dragen. En veel gel gebruiken. Dan kom je er wel!!!!!!!
                      Hard work Pays off!

Comment

Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by BeauSchevenels View Post
                          Ik vind toch zoals deze op de foto dat hij heel gespierd is, ne misschien heb je gelijk met de intensiteit op sites lees ik dat je in onderhalfuur uur voetballen soms 1000 calorieën kan verbanden dit zal dan wss alleen maar bij de echte top zijn ?
                          Dat kun je ook met fietsen of hardlopen verbranden maar waarom wil je dat? Maak je niet te druk om iedereen die zich hautain uitlaat over andere sporten amigo. Komt in veel gevallen doordat aan gewichten trekken het enige is waar ze ooit resultaat mee zullen halen, meestal nog marginaal ook

Die twee dingen kun je beter apart benaderen en je niet te druk over de combinatie maken. Totaal onnodig.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wacht ! Ik snap al wat je bedoelt! Sorry mijn fout!!
                            Attached Files
                            Hard work Pays off!

Comment

ik zou gewoon graag zo een ronaldo lichaam willen krijgen dus ik voetbal ook iemand tips omdat te kunnen krijgen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X