Voetballers lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De docu waar al enkele malen naar verwezen is:

Natuurlijk lang om te bekijken, maar samengevatte resultaten zijn dat Ronaldo uit beweging hoger springt dan de gemiddelde NBA-speler, in een sprint van 60m maar net iets trager is dan spaanse spurtkampioen (bij een zigzag sneller) en nog veel meer impressive stats qua coordinatie, schotkracht, beensnelheid, voetenwerk ...
    Al is't wel een beetje 'mythbusters-science'...

Geweldige atleet!

Comment

Ik heb ook een voetballerslichaam

Wil er wel vanaf

Kennen jullie van tichelen nog?
      Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
        Grappig hoe het merendeel hier loopt te bashen op een persoon als Ronaldo terwijl hij wel 85%-90% volledig belachelijk maakt qua massa, kracht en atletisch vermogen op het forum hier...
        Je kan zijn karakter niet mogen maar voor zijn trainingsarbeid en resultaten kan je alleen maar respect hebben en kunnen velen hier nog wat van leren...
        On-topic: Je gaat toch echt wel moeten werken aan je voeding hoor, zijn nog steeds de bouwstenen van je lichaam..
        U mad bro? Soccerrage?

Comment

Originally posted by ectomorph View Post

Wil er wel vanaf

Dude heet van Tiggelen, aka "de Spijker"
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by ectomorph View Post

Wil er wel vanaf

Zeker ken ik "de spijker"nog!
            In die tijd ook met Berry van Aerle,die na zijn carriere(en 35 interlands)gewoon weer postbode werd.
            Kan je je nu niet meer voorstellen.
            Beetje OT,maar schoot me te binnen
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
              Grappig hoe het merendeel hier loopt te bashen op een persoon als Ronaldo terwijl hij wel 85%-90% volledig belachelijk maakt qua massa, kracht en atletisch vermogen op het forum hier...
              Je kan zijn karakter niet mogen maar voor zijn trainingsarbeid en resultaten kan je alleen maar respect hebben en kunnen velen hier nog wat van leren...
              On-topic: Je gaat toch echt wel moeten werken aan je voeding hoor, zijn nog steeds de bouwstenen van je lichaam..
              Moet je dan altijd eerst iemand gepasseerd zijn, om je mening te mogen delen over iemand? K bedoel jij vind mark rutte misschien ook wel een lamlul, terwijl jij ook geen minister bent. Of misschien enig idee hebt hoe moeilijk het is.

Waarschijnlijk heeft hij ook een beter lichaam/conditie/uiterlijk dan meer als de helft hier. Maar we werken hier allemaal aan ons lichaam, en ik vind terwijl je zelf bezig bent, je ook wel een mening mag hebben over een veelbesproken iemand als ronaldo.
              Mind is everything.

Comment

Cristiano Ronaldo Gives His T-SHIRT to a fan for breaking his nose. - YouTube

ronaldo heeft juist een goede karakter, ik zie nooit messi of andere grote voetbalsterren hun fans zo behandelen

Comment

Messi heeft dit seizoen nog exact hetzelfde gedaan nadat hij een vrouw achter de goal raakte in Champions League, en dit zonder haar neus te breken.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                    Messi heeft dit seizoen nog exact hetzelfde gedaan nadat hij een vrouw achter de goal raakte in Champions League, en dit zonder haar neus te breken.
                    dit is eigenlijk een BB forum maar ja messi heeft ook 1x expres de bal naar de fans geschopt:P
                    Messi Hits fans for fun - YouTube

eind discussie

Comment

Originally posted by resike View Post
                      Moet je dan altijd eerst iemand gepasseerd zijn, om je mening te mogen delen over iemand? K bedoel jij vind mark rutte misschien ook wel een lamlul, terwijl jij ook geen minister bent. Of misschien enig idee hebt hoe moeilijk het is.

Waarschijnlijk heeft hij ook een beter lichaam/conditie/uiterlijk dan meer als de helft hier. Maar we werken hier allemaal aan ons lichaam, en ik vind terwijl je zelf bezig bent, je ook wel een mening mag hebben over een veelbesproken iemand als ronaldo.
                      Ik ben een belg, dus Mark Rutte ken ik niet maar vermoed dat het een Nederlands politieker is...
                      Daarnaast mag iedereen zeker een mening, maar het gebash vind ik er wat over (vooral als het over voetballers gaat) zeker als je je meerdere moet herkennen in de persoon die je basht of het nu Ronaldo, Rutte of Jan jaap van om de hoek is...
                      Hou je hand boven je eigen hoofd en zorg ervoor dat je eigen trainingsarbeid en resultaten optimaal zijn voor je iemand anders de grond instampt denk ik dan en pas ik bij mezelf toe...
                      Last edited by El_Loco; 11-07-2013, 19:12.

Comment

Ik hoop dat je trolled, en anders trap ik erin maar jij weet niet wie Mark Rutte is?
                        Voor de rest heb je gelijk tho'

Comment

Wist jij dan voordat je het net Googlede wie de premier van België was?
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            Wist jij dan voordat je het net Googlede wie de premier van België was?
                            Ik weet niet hoe die heet, wel dat tie een aparte kledingstijl heeft. Volgens mij loopt tie rond met een vlinderdas. En een bril heeft tie.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by NickP View Post
                              Ik hoop dat je trolled, en anders trap ik erin maar jij weet niet wie Mark Rutte is?
                              Voor de rest heb je gelijk tho'
                              Nogmaals ik ben een belg, hoezo zou ik moeten weten welke ministers er in Nederland allemaal rond lopen?

Comment

Heeeel toevallig weet ik wel wie de premier van belgië is, maar nu ik er naderhand over nadenk is het inderdaad begrijpelijk dat jij niet weet wie rutte is wel onze enige echte minister president he loco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X