Voedingschema aan RAINMAN4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema aan RAINMAN4

Hey goos, gek genoeg kan ik bij een reply op mijn eigen treat geen links van mijn schema toevoegen. Zodoende moet ik weer een nieuwe discussie starten omdat ik even een nieuwe schema heb gemaakt. Wat vindt je hiervan, gaat dat al wat meer in de buurt komen?

voedingsschema (leeg)v4.pdfvoedingsschema (leeg)v4.xls

even voor het gemak:

Ik fitness 4 x per week op maandag , woensdag , vrijdag & zaterdag. Op maandag speel ik zaalvoetbal en vrijdag ga ik een uur banenzwemmen

30 jaar, 1.90m , 87 kg
    vetpercentage: 15%
    VVM: 74,0
    activiteitsfactor: 1,55

Onderhoudsniveau: 3049 kcal
    cutten: 2744
    Bulken: 3354 kcal

Ik wil in massa aankomen gewoon rustig aan. wat vinden jullie van bovenstaande schema? Graag wat tips. Graag hulp mensen.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html

Beetje rond gekeken voor trainingschema en denk dat ik maar 8 weken dit schema ga volgen met het voedingschema wat hierboven staat. Is dat een goed plan volgens jullie?

Comment

Ik denk niet dat het een goed plan is om dat schema 8 weken te volgen. Waarom 8 weken?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Ik denk niet dat het een goed plan is om dat schema 8 weken te volgen. Waarom 8 weken?
        Inderdaad!
        Goed dat je dit schema gaat doen ipv degene die je deed.

Dit schema kan je veel langer hanteren(jaren zelfs),2 maanden is te kort.
        Na een aantal maanden kan je altijd evt wat oefeningen aanpassen,maar daar hoef je voorlopig niet aan te denken.

Probeer het schema ook echt te hanteren zoals Dynobet het heeft samengesteld en ga niet uit jezelf oefeningen/reps aanpassen of toevoegen omdat je denkt dat je dat je oefeningen mist ofzo.
        Schema is namelijk wel even wennen maar wel uitgebalanceerd
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oke top! Dan ga ik dat zeker proberen. Wat vind je trouwens van me voedingschema?

Comment

Wel leuk trouwens dat het speciaal aan mij gericht is

Je voedingsschema ziet er nu een stuk beter uit,probeer het een aantal weken uit en dan kan je altijd aanpassen.
            Ik eet alleen de kwark net voor ik naar bed ga maar dat zijn details.

Verwacht niet de eerste weken al wonderen,het is geen sprintwedstrijd.
            Probeer het zo vol te houden en resultaat komt vanzelf.

Succes!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha ik dacht ik geef jou de eer . Maar thanks voor de tips en het advies gozah! Hier heb ik wat aan. Ik ga dit nu zeker ff uitproberen een aantal weken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X