Hallo allemaal. Heeft iemand ervaring met de kant-en-klare maaltijden van bijvoorbeeld de Albert Heijn? Ik ben alleenstaand en heb geen tijd en zin om iedere dag te koken. Ik kook 2x in de week maar de rest van de dagen zou ik het mezelf makkelijker willen maken door bijvoorbeeld een kant-en-klare maaltijd te nemen. De E/K/V van deze maaltijden vallen best mee. Voorbeelden: Maaltijdpannetje Malse Kipfilet | Aviko, AH Hachee met rode kool/ appel/ puree 500 gr online bestellen | AH.nl. Alvast bedankt.
Ervaring met kant-en-klare maaltijden
Collapse
X
-
inderdaad...gewoon extra koken en invriezen.
ik heb zelf een magnetron-rijstkoker, dan ben je ook zo klaar...zoveel moeite is het niet eens.
Maak ook vaak nog voor ik naar m'n werk ga een warme hap klaar voor in de pauzeWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Originally posted by Neproadie View Postinderdaad...gewoon extra koken en invriezen.
ik heb zelf een magnetron-rijstkoker, dan ben je ook zo klaar...zoveel moeite is het niet eens.
Maak ook vaak nog voor ik naar m'n werk ga een warme hap klaar voor in de pauze
Wordt dat niet ontzettend klef?installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Neproadie View Postinderdaad...gewoon extra koken en invriezen.
Maak ook vaak nog voor ik naar m'n werk ga een warme hap klaar voor in de pauze
Comment
-
Volgens de verpakking moet die zilvervliesrijst 25 minuten, in de magnetron is hij met 12 minuten klaar. En ook niet klef. Ding gewoon bij de toko gekocht voor 6 euro...kan je eventueel ook groente etc in doen.Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Als je een beetje handig bent kun je binnen een kwartier een maaltijd voor je neus hebben. Kipfilet, bijvoorbeeld, kun je marineren en in de ijskast laten staan. Dan is het een kwestie van een portie uit de bak halen en op de grill doen terwijl je een paar stukken broccoli in de magnetron klaarmaakt. Grillen duurt 4 minuten en broccoli in de magnetron meestal zo'n 1,5 minuut.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View Post@inferno.. jij bent altijd zo van die artikeltjes Is het niet slecht om je groente in de magnetron te doen? i.v.m. straling e.d.?
Mensen die er niets van snappen of willen snappen gaan ervan uit dat alle straling radioactief is en daarom zou de straling in een magnetron ook radioactief zijn.
Anderen pikken dat op en willen niets anders horen, "want het is nu eenmaal zo". Net als die figuren die erop staan dat eiwitpoeders gevaarlijk zijn omdat er anabolen in zouden zitten.
Ben je ook zo een chefkok?Pleur eens wat recepten online!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
wel beetje offtopic maar ben er wel benieuwd naar. Gaat me hoop tijd schelen namelijk Jij gooit gewoon je verse groente( bloemkool, broccoli e.d.) gewoon meteen in de magnetron en 1.5 minuut later is het klaar?
Sta ik gvd elke dag 20 minuten mijn groente te koken.installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View Postwel beetje offtopic maar ben er wel benieuwd naar. Gaat me hoop tijd schelen namelijk Jij gooit gewoon je verse groente( bloemkool, broccoli e.d.) gewoon meteen in de magnetron en 1.5 minuut later is het klaar?
Sta ik gvd elke dag 20 minuten mijn groente te koken.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by quibus View PostAls je al normaal kookt moet je is bij de blokker van die roostertjes halen, die leg je in je pan, vult met wat water, klein laagje en daar je groente op, dan wordt het ook gestoomd, scheelt de wereld kwa smaakinstalling muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJa, gewoon in zo'n glazen bak die de magnetron in mag. Ik heb namelijk een hekel aan plastic in de keuken, vandaar. Moeilijker om schoon te krijgen, etc. En dan 1,5 tot 2 minuten in de magnetron en het is klaar.installing muscles....please wait
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment