Dat jodium in brood is een leuke verkooptruuk, want zoveel heb je inderdaad niet nodig. En rijst moet je toch niet alleen met kip eten? Zo komt het een beetje over als ik sommige posts lees.
Brood slecht of niet ivm vetpercentage?
Collapse
X
-
Originally posted by gleke View PostEr wordt verplicht vanuit de overheid uitgaande jodide aan keukenzout toegevoegd.
In elk brood zit dus met andere woorden jodium in.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postvoor biologisch brood geld dit niet.
Zoals inferno zegt, jodium heb je hier in het westen sowieso genoeg.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
overal zout in, of van zichzelf of het wordt toegevoegd.
zonder zout is niks te vreten en dat is nog altijd beter dan dat je zelf zout gaat bij mengen.
de reden dat ik juist brood eet omdat er zout in zit.
daarnaast drinken de meeste mensen hier meer dan 2,5 liter water per dag en is hun vvm verhouding hoger dan de doorsnee mens. dat beetje zout extra kan dan geen kwaad.
en eens een dag of wat zoutloos en kijk eens waar dat je in de gaat gym brengt...focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Ik voeg nooit keukenzout toe aan men eten, maar eet wat kaas en gebruik wat curry (kruidenmengsel met o.a. zout in) en eens wat mayo, melk, eieren (wit v/h ei) en je hebt al gauw genoeg Natrium (want daar draait het eigenlijk om) binnen.
Ik had vroeger eens berekend dat ik zonder specifiek zout toe te voegen in men eten aan meer dan 4000 mg Na kwam.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostIk voeg nooit keukenzout toe aan men eten, maar eet wat kaas en gebruik wat curry (kruidenmengsel met o.a. zout in) en eens wat mayo, melk, eieren (wit v/h ei) en je hebt al gauw genoeg Natrium (want daar draait het eigenlijk om) binnen.
Ik had vroeger eens berekend dat ik zonder specifiek zout toe te voegen in men eten aan meer dan 4000 mg Na kwam.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
In alles wat uit de zee komt, zit jodium. Maar dat is maar een heel klein beetje. Aan zout wordt het niet standaard toegevoegd, alleen aan JoZo zout ofwel jodium zout. Bij brood moet het toegevoegd worden, simpelweg omdat iedereen brood eet en iedereen zo voldoende brood binnenkrijgt.
Is leuk dat de gemiddelde Nederlander genoeg binnen krijgt.... Maar als je geen brood eet, en als je geen JoZo zout hebt, dan krijg je helemaal niet zo veel binnen. Tenzij je veel vis eet, maar de meesten hier eten kip en geen zeewier (zonder gein, je hebt zeewierpasta enzo).
En als je zo eet, dan heeft brood wel degelijk voordelen. Niets meer, niets minder. Brood is in mijn ogen geen superfood oid, gewoon iets wat een voordeel kán hebben. Want ja, daar begon de discussie meePassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by rainman4 View PostDat is ook wel zo maar het beleg op brood bepaalt voor een groot gedeelte de smaak.
Daardoor kan je redelijk varieren en kip met rijst smaakt,ondanks andere kruiden,voor mij iedere keer als.....kip met rijst!
Waardoor het voor mij eerder verveelt.
Maar dat kan ook omdat ik een waardeloze kok ben
Masr
haha, ja, dat zal het zijn.
Mij verveelt het niet maar ik varieer echt eindeloos met kruiden, soorten groente en ik eet niet alleen kip maar ook veel vis en een paar keer tartaar. Dan smaakt het toch elke keer anders.
Nu het warm is, eet ik veel rauwkost, beetje lauwe rijst erdoor en gegrilde gekruide kip, nou, heerlijk hoor!
Daar kan voor mij geen boterhammetje tegenop."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: