Na 3 weken vakantie ben ik weer begonnen in de sportschool. Ik ben voorheen in enkele maanden veel vet en gewicht kwijtgeraakt, gewoonweg omdat ik geen of weinig eetlust heb. Of liever gezegd had... Cardio ga ik sowiezo al uit de weg, omdat mijn doel 'aankomen' is maar dan wel door spiermassa... Heb geen idee of het komt door mijn inzet in de sportschool, maar ik heb n enorme eetlust... (Vind ik) gekregen. Ik eet 6 bruine boterhammen, twee koolhydraten shakes met magere melk, 500 gr magere kwark met 4granen muesli, gewoon.avondeten.en.dan voor t slapen ook nog n eiwitshake. Mijn vraag is.of er n risico aan zit als je.van.deze.magere producten te veel eet. Mijn vetpercentage is 11,5 en het zou jammer zijn als dat hoger wordt.... Ik weet, meten is weten en heb over 3 weken n evaluatie op de.sportschool, maar.toch... O ja, ik train 3x in de week en ben dan 1,5 a 2 uur bezig met armen, buik, schouders, borst en rug (benen zijn reeds redelijk gespierd)... Ik hoor graag.
De 'hondenhonger'
Collapse
X
-
Je schrijft nu at random wat voeding op en verwacht wat voor respons precies?
Dit is hetzelfde als dat ik zeg: ik heb een auto en daar gaat bezine in. Ik tank soms bij de Total maar vaker bij de Esso. Ik was hem nooit en er zit een kras op de zijspiegel. Ben ik goed bezig?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Gezien je vraagstelling vraag ik me af of je zelf al wat research hebt gedaan. Ik ben het volledig met Pescatore eens in deze.
Als je krachttraining doet en honger krijgt betekent dat in ieder geval dat je je groeihormoon in gang hebt gezet, zeker wanneer je daadwerkelijk meer honger hebt dan anders.
Ga met de excelsheet in de volgende link aan de slag: "http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...elsheet-3.html". Vul eerst boven je leeftijd, VP, en dergelijke in en er zal een bepaald doel verschijnen: het aantal calorieën wat erbij hoort plus de verdeling in koolhydraten, eiwitten en vetten.
Als jij deze sheet nu zo volledig mogelijk invult en aan ons ter beoordeling laat zien kunnen wij je pas zeggen of je in de goede richting werkt. Je zou zelfs nog kunnen kiezen voor een trainings- c.q. rustdag voedingsschema, maar laten we maar eens beginnen met één.Last edited by Pascal Jongejan; 05-09-2013, 13:30.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Gus View PostWaarschijnlijk zijn je benen niet gespierd want dat kan helemaal niet als je deze nooit traintBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostMaar jij was toch een hardlopert, Pesc? Dan is dat niet zo gek.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment