eerst eten dan trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerst eten dan trainen?

Hallo allemaal, ik had een vraag namelijk ik train altijd in de avond maar wat is het beste eerst
    avondeten en dan trainen of andersom, voordat ik ga trainen neem ik zowiezo de weightgainer
    en na het trainen nog een keer een weightgainer, graag jullie reactie/advies

Doen wat je zelf het makkelijkst vindt. Meesten gaan na de training eten omdat je toch vaak honger hebt na je training. Weightgainer heb je trouwens in principe niet echt nodig als je voedingsschema goed zit..

Comment

voor en na je training eten
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Bij mij werkt eerst trainen toch beter tenzij er genoeg tijd tussen eten en trainen zit. Uurtje na eten ben ik erg loom en gaar door de volle maag. Qua groei maakt het niks uit. Deze vraag is trouwens al veel vaker voorbij gekomen dus ga eens goed zoeken!
        The expert in anything was once a beginner..

Comment

tijdens mijn trainen eet ik ook nog,tussen kt en cardio ff 4 boterhammen wegwerken

Comment

Originally posted by brillant View Post
            tijdens mijn trainen eet ik ook nog,tussen kt en cardio ff 4 boterhammen wegwerken
            Met als doel?

Comment

als ik klaar ben met kt heb ik gewoon wat extra's nodig

Comment

Originally posted by brillant View Post
                als ik klaar ben met kt heb ik gewoon wat extra's nodig
                4 boterhammen na je kt en daarna gelijk cardio hmmm die kende ik nog niet

Comment

ik moet altijd eerst wat eten wil ik kunnen trainen en na het avondeten train ik niet, want dan heb ik geen zin meer in.
                  You don't quit when you're tired.
                  You quit when you're done.

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                    4 boterhammen na je kt en daarna gelijk cardio hmmm die kende ik nog niet
                    dat is weining, ik neem per set een botherham

Comment

Ik eet tijdens mijn training sowieso niet, ik doe eerst warming-up, daarna klein uurjte krachttraing en daarna een half uurtje cardio.
                      You don't quit when you're tired.
                      You quit when you're done.

Comment

Voor en na je training eten.. Kan totaal geen kwaad in het begin kan het beetje vreemd voelen insuline peil is ook hoog.. Maar ik had er juist meer zin door tijdens het trainen..

Comment

Voor en na eet je, maar wát je eet pas je gewoon aan op je training.

Zelf eet ik zon anderhalf uur ervoor een volwaardige maaltijd (maar niet overdreven veel), en vlak voor (en na) het trainen neem ik amino's. Als ik thuis ben (half uurtje ofzo) neem ik eiwit. Je kan prima eiwit met koolhydraten nemen (heeft ook voordelen voor je herstel), maar ik reageer daar zelf niet fijn op
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik doe altijd dit binnen 20 min 3x eiwit en wat later een banaan + appel of dextro supp tijdens het trainen ! Koolhydraten eerst omdat je die nodig hebt om de eiwitten goed te kunnen opslaan/verwerken.. Ach gewoon kijken wat bij jou werkt!

Comment

Vlak voor de training een maaltijd naar binnenwerken is bij mij geen succes. Kots ik alles uit als ik ga bankdrukken/squatten.
                              Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X