Xeno's nieuwe vreetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zit ongeveer op t zelfde wat melk betreft.s'ochtends heb ik havermout met melk+ volkore boterham met pindakaas en 1 met appelstroop daarna me shake en een appel, 2 koppe thee met een zoetje. Is goed te doen vin ik altijd....

Grt R

Comment

mooi schematje xeno

zou toch bijna zeggen dat je hier op bodynet nog wat gelerd hebt he

suc6

ps kleine tip:

haal ff eginaforce tab's is voor extra weerstand kan je in je kuur zeker gebruiken
      Who's the Chef

Comment

Heb zeker veel geleerd hier ! kwa voeding zekers...

maja ben vandaag begonne met het niewue schema en het is erg lekker vooral net die rijst + Kip + BBq saus heerlijk gewoon...Good to be bulkin again .Laat mij maar lekker breed en sloom worden dan...een hardlopen met abs .

Magoed nu ff weekie in dat voedingritme komen en maandag is dan de dag van bgin van de kuur.Word nu dus een hele lange tijd geen alcohol me hoogste tijd was 7 weken uitgehouden dus dit gata een behoorlijke klus worden maar i kweet van mezelf dat dat helemaal goed gaat komen want waar een wil is is een weg ...

Comment

Algemeen vraagje: Ik zie hier regelmatig een voedingsschema passeren. Maar hier vb duurt de kuur 12 weken. Eet je dan 12 weken elke dag hetzelfde? Zelfs met een smokkeldag lijkt mij dit héél moeilijk.
          The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

als het goed is wordt het voedingschema om de 6 weken gewisseld, anders komt het je neus wel uit ja.

ben benieuwd wat de rest erop te zeggen hebben
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Ik heb mijn schema al een hele tijd, en geniet er nog steeds van. Je leert vanzelf om zoveel te eten je hebt het dus ook niet meer door dat je extra eet. Je hebt het het wel door als je minder gaat eten, je krijgt gelijk honger als je een maaltijd voer slaat..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

dus jij eet al weken iedere dag hetzelfde, je combineert het iedere keer toch weer met iets anders erbij.
                zo niet, nou dan nog meer respect hoor, ik kan dat niet, de kwark doe ik iedere keer andere, dan aardbei na zoveel weken weer puur kwark enz

beetje afwisseling toch of niet

ik geloof dat ie dat bedoelde, of je iedere dag hetzelfde eet
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Ik eet al maanden hetzelfde, het is sowieso beter om meer afwisseling in te brengen. Maar dat jaagt de kosten van het beleg en dat soort dingen vet omhoog...

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Mei. 17 2005,19:06)]Ik eet al maanden hetzelfde

respect voor je hoor, had ik je eigenlijk een 10+ moeten geven    
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Kan je binnenkort je nieuwe voedingsschema nog eens posten. Ik hoop dat je dan de tips die ik heb gegeven doorgevoerd hebt.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zal het doen KIR...alleen is zo fuckin ###### veel werk met al die call opzoeken hoeveel wat wat is...raak gestresst van die eetmeter en kom er niet meer uit bij al die hoeveel heden en al helemaal niet wat ik ongeveer zou eten bij wat de pot schaft..

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Mei. 17 2005,19:06)]Ik eet al maanden hetzelfde, het is sowieso beter om meer afwisseling in te brengen. Maar dat jaagt de kosten van het beleg en dat soort dingen vet omhoog...

Grtz..
                          same story for me!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mei. 18 2005,00:30)]Zal het doen KIR...alleen is zo fuckin ###### veel werk met al die call opzoeken hoeveel wat wat is...raak gestresst van die eetmeter en kom er niet meer uit bij al die hoeveel heden en al helemaal niet wat ik ongeveer zou eten bij wat de pot schaft..

Greetz
                            Ik wil die kcal. eiwitten, vetten, koohydraten wel voor je uitrekenen, geen probleem.

Ik heb dan wel de hoeveelheden nodig, dus bijv. je ontbijt schrijf je zo op:
                            brinta 50 gram
                            halfvolle melk halve liter
                            protein 85 30 gram
                            lijnzaadolie 1 eetlepel

maaltijd daarna:
                            4 volkoren boterhammen 140 gram
                            kipfilet 30 gram
                            enz.

Kijk ff bij andere schema's hoe die dat noteren. Je moet dan alleen 1 dagje alles ff wegen en opschrijven. Het is 1 dag ff moeite, maar het hoeft maar 1x.
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Mei. 16 2005,19:49)]Hoeveel cals zijn dit en wat zijn de verhoudingen?

Ik zou persoonlijk dan liever de rijst wat uppen en niet de bruine broodjes!!!

Maar ik dacht trouwens dat jij aan het cutten was? Je moet er wel rekening mee houden dat door deze massakuur en je voeding waarschijnlijk je vet% wel een %tje of 3 gaat stijgen he?!!!

Succes jongen!!!
                              Zei ik ook al tegen Xeno op msn hij wilde niet doorslaan met eten vanwege zn vet%
                              Ik zei tegen hem dat als je een massakuur neemt ff je vet helemaal moet vergeten maar ja wie ben ik.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

@kir of andere die het weten.
                                weet je de kcal waarde eiwit,kh,vet van lijnzaadolie per lepel.
                                het staat niet in me voedingwaarde.. grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X