De laatste tijd hoor ik regelmatig weer over het vernieuwde dieet'metabolisme-reset'.
Er is erg weinig over terug te vinden op internet,maar heel veel mensen trappen erin.
Je kan bijna alleen meer informatie krijgen als je naar een bijeenkomst gaat of door een ander 'lid'geintroduceerd wordt bij een groep...soort van sekte.
Nu zelfs mijn zwager zich heeft laten overhalen zo'n pretpakket a 300 euro aan te schaffen(incl wonderdruppels),ben ik benieuwd of andere mensen hier toevallig meer van weten of ervaring mee hebben.
Kilo's afvallen per week is eerder regel dan uitzondering,dus het lijkt meer op een crashdieet en metabolisme-killer.
500 kcal per dag (...)
Zomaar interesse ,aangezien het op regelrechte verlakkerij en geldklopperij lijkt.
Beschrijving
Vergeet alles, wat je ooit hebt gehoord over diëten!
Met deze behandeling heb je de mogelijkheid je metabolisme (stofwisseling) te resetten en tegelijkertijd gewicht te verliezen.
Mannen én vrouwen vielen 10 kg af in 3 tot 4 weken.
Ontgiften door het herprogrammeren van de stofwisseling.
Door:
Voedingssupplementen
Een lichaamseigen glycoproteïne in homeopathische vorm (druppels)
Een aangepast voedingspatroon van 3 weken
Werking van deze kuur:
Je hebt geen honger
Geen jojo effect
Je verliest het vet in probleemzones.
Je figuur krijgt zijn oorspronkelijke vorm.
Strakkere huid en een jeugdig uiterlijk
Meer energie, op zijn laatst na de kuur
Sport werkt ondersteunend, maar is niet nodig
Als je interesse hebt, raad ik je aan om naar een van onze presentaties over onze kuur te komen luisteren. Er zijniedere week presentaties in Den Haag en Voorburg. De presentatie zelf duurt ongeveer een uur. U hoort dan het hele verhaal en krijgt ruim de gelegenheid om uw vragen te stellen. Als je mensen kent die samen met jou willen afvallen dan kunnen wij ook een presentatie bij je thuis geven. Is je groep groot dan bestaat er zelfs de mogelijkheid dat je de kuur (inclusief voedingssupplementen) helemaal gratis kunt doen
Er is erg weinig over terug te vinden op internet,maar heel veel mensen trappen erin.
Je kan bijna alleen meer informatie krijgen als je naar een bijeenkomst gaat of door een ander 'lid'geintroduceerd wordt bij een groep...soort van sekte.
Nu zelfs mijn zwager zich heeft laten overhalen zo'n pretpakket a 300 euro aan te schaffen(incl wonderdruppels),ben ik benieuwd of andere mensen hier toevallig meer van weten of ervaring mee hebben.
Kilo's afvallen per week is eerder regel dan uitzondering,dus het lijkt meer op een crashdieet en metabolisme-killer.
500 kcal per dag (...)
Zomaar interesse ,aangezien het op regelrechte verlakkerij en geldklopperij lijkt.
Beschrijving
Vergeet alles, wat je ooit hebt gehoord over diëten!
Met deze behandeling heb je de mogelijkheid je metabolisme (stofwisseling) te resetten en tegelijkertijd gewicht te verliezen.
Mannen én vrouwen vielen 10 kg af in 3 tot 4 weken.
Ontgiften door het herprogrammeren van de stofwisseling.
Door:
Voedingssupplementen
Een lichaamseigen glycoproteïne in homeopathische vorm (druppels)
Een aangepast voedingspatroon van 3 weken
Werking van deze kuur:
Je hebt geen honger
Geen jojo effect
Je verliest het vet in probleemzones.
Je figuur krijgt zijn oorspronkelijke vorm.
Strakkere huid en een jeugdig uiterlijk
Meer energie, op zijn laatst na de kuur
Sport werkt ondersteunend, maar is niet nodig
Als je interesse hebt, raad ik je aan om naar een van onze presentaties over onze kuur te komen luisteren. Er zijniedere week presentaties in Den Haag en Voorburg. De presentatie zelf duurt ongeveer een uur. U hoort dan het hele verhaal en krijgt ruim de gelegenheid om uw vragen te stellen. Als je mensen kent die samen met jou willen afvallen dan kunnen wij ook een presentatie bij je thuis geven. Is je groep groot dan bestaat er zelfs de mogelijkheid dat je de kuur (inclusief voedingssupplementen) helemaal gratis kunt doen
Comment