Originally posted by inferno_0666
View Post
Fysiek bereikt + onderhoud trainen
Collapse
X
-
Ook voor een middelmatig fysiek (wat voor ons misschien middelmatig is/beginners fysiek en voor hem al zijn eindfysiek) heb je een dermate kennis nodig van training en voeding om dat te bereiken. Dus sluit me aan bij dynamix en inferno hun opmerking.
Comment
-
-
Originally posted by NickP View PostOok voor een middelmatig fysiek (wat voor ons misschien middelmatig is/beginners fysiek en voor hem al zijn eindfysiek) heb je een dermate kennis nodig van training en voeding om dat te bereiken. Dus sluit me aan bij dynamix en inferno hun opmerking.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostIk zie tog ook een hoop mensen die zonder echte kennis een behoorlijk fysiek kunnen creren(aanleg?) waar hun(misschien idd middelmatig) tevreden mee zijn verder.
Comment
-
Originally posted by diasog View PostDan weten ze dus ook snel genoeg hoe hun lichaam werkt en hoe ze dat moeten onderhouden. Is toch bij ieder lichaam anders dus daar zul je altijd zelf achter moeten komen.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Ik heb de stickies gelezen en mij er enorm in verdiept, beschik zelf al over myfitnesspal en weet praktisch alles omtrek cutten en bulken. Over het behouden en onderhouden van een fysiek lichaam kon ik niks vinden.
Ook door middel van de zoekfunctie en op andere fitness sites te kijken, kon ik niet veel nuttige info hierover vinden.
Wel hoe je het kan berekenen, maar niet hoe je het kan toepassen en hoe je kan/kunt compenseren met een junk of cheatmeal.
Het zondigen in de cut en bulk is mij duidelijk, alleen in het onderhouden ligt het toch weer anders en daar had ik vragen over.Last edited by richard1234; 25-03-2014, 18:18.
Comment
-
Onderhoud lijkt mij gewoon veel moeilijker omdat je steeds in de middellijn zit, terwijl je in de bulk er altijd boven ligt en in de cut eronder. Ik denk dus, dat je steeds een gevecht aan het voeren bent met het niet aankomen en niet teveel eten. Want zeg zelf, op de calorie nauwkeurig is onbegonnen werk. Daarom heb ik dit topic geopend.
Krijg wel iets verheldering, maar bepaalde vraagtekens blijven toch overeind staan.Last edited by richard1234; 25-03-2014, 18:18.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWanneer jij je fysiek hebt bereikt dan zul je voldoende kennis in huis hebben om te weten wat je moet doen om het te onderhouden. En dan stel je dat soort vragen niet lijkt mij.Last edited by pescatore; 25-03-2014, 18:43.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostKijk in je gym man, lopen zat kerels rond met prima fysieken die net aan klok kunnen lezen. Just sayin' het is allemaal niet zo moeilijk, hoeveel "kennis" heb je nou werkelijk nodig om hetzelfde ding te blijven doen als je al deed of een minimale aanpassing daaraan te maken?
Kijk is in de gym man, lopen zat kerels rond die eerst groot waren en daarna flink zijn teruggevallen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostEn wat nou als die kerels aas hebben gebruikt? Dan weten ze nog steeds niet hoe ze moeten onderhouden. Dus de vraag kan je ook omkeren.
Kijk is in de gym man, lopen zat kerels rond die eerst groot waren en daarna flink zijn teruggevallen.
Om alles maximaal te doen qua resultaat en zo goed mogelijk heb je kennis nodig maar om een prima fysiek (en dat is voor iedereen anders, ligt eraan waar je heen wilt) te krijgen en beetje te onderhouden hoef je niks te weten man hou nou op. Wel er vanuit gaande dat je er gekomen bent zonder veel kennis, dan kun je het ook onderhouden zonder veel kennis.Last edited by pescatore; 25-03-2014, 19:32.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
My point exactly!
Ok, stel ik heb van nature een redelijk laag vp, ga wat aan gewichten trekken en pak in 2 jaar 5-10 kg vvm zonder dat ik eigenlijk een idee heb hoe alles een beetje werkt. Zijn echt heeeel veel mensen die het zo doen, ik ken er zat iig. Dit is niet zo heel moeilijk en gaat bijna vanzelf. Op een dag bedenk ik me dat ik het eigenlijk wel best vindt zoals het nu is, denk je dan dat het lastig is die fysiek een beetje te onderhouden?
Kijk ik discussieer ook graag over details en ik wil ook het liefst zoveel mogelijk weten ook al is het in de marge. Is ook zeker heel nuttig maar toch zeker niet essentieel in een groot aantal scenario's.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostMy point exactly!
Ok, stel ik heb van nature een redelijk laag vp, ga wat aan gewichten trekken en pak in 2 jaar 5-10 kg vvm zonder dat ik eigenlijk een idee heb hoe alles een beetje werkt. Zijn echt heeeel veel mensen die het zo doen, ik ken er zat iig. Dit is niet zo heel moeilijk en gaat bijna vanzelf. Op een dag bedenk ik me dat ik het eigenlijk wel best vindt zoals het nu is, denk je dan dat het lastig is die fysiek een beetje te onderhouden?
Kijk ik discussieer ook graag over details en ik wil ook het liefst zoveel mogelijk weten ook al is het in de marge. Is ook zeker heel nuttig maar toch zeker niet essentieel in een groot aantal scenario's.
En nee ik denk niet dat het lastig is om zon fysiek te onderhouden. Omdat mensen niet bewust op onderhoud trainen, maar gewoon maximaal spiergroei. En ja na 10 kg vvm, gaat dat niet zo snel. Dus kan je het zien als onderhouden.
Maar ben het gewoon niet eens, met ''hoe snel en gemakkelijk dat allemaal gaat''. Buiten mensen met goede genen om.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-