Originally posted by Dynamix
View Post
Ekv niet met elkaar eten
Collapse
X
-
Originally posted by Dynamix View PostDus omdat iets buiten jouw realiteit staat en je weigert het te geloven is het gelijk niet waar? Als ik zo'n drastisch andere aanpak hanteer dan de meesten hier, dan kun je er zeker van zijn dat het ondersteund wordt door wetenschappelijk goed onderbouwde onderzoeken. Maar nee.. snoep is slecht want dikke mensen eten het ook en die zijn ongezond.
laat eens een onderzoek met snoep zien dan?
We hebben jou zo vaak onderzoeken gevraagd en je komt altijd met google shit aanzeilen.
maar alles wat jij doet wordt dus onderbouwd door goede wetenschapoelijke obderzoeken hehe gast kom op joh.
ik zat e wat te plagen maar je replyed bullshit man.
enige reden om snoep te nemen is na een insuline injectie en zelfs dan zijn er betere opties..gebasseerd op goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek
Ik zal je verder weer laten kun je cerder bs verkopen alla sonja..die adviseert ook eierkoeken
Comment
-
Originally posted by NickP View PostOmdat het snoepgoed heet, is het niet meteen goed he.
Het enige positieve van snoep, die ik kan bedenken is dat het toch koolhydraten zijn als je alleen maar kijkt naar de eiwitten, koolhydraten en de vetten. Als je daarin geen onderscheid maakt kan je inderdaad als toevoeging snoep gaan eten.
Maar laat het nou zo zijn, dat er wel degelijk onderscheid wordt gemaakt wat betreft koolhydraten.
En inderdaad, het is een toevoeging. Ik zal nooit beweren dat je groenten, fruit e.d. moet schrappen om snoep te eten, want dan ben je gewoon dom bezig. Als je zoals ik 400 gram groenten per dag eet, 3 stuks fruit, eieren, noten en je omega 3-vetzuren binnenkrijgt, dan kun je prima snoep eten als aanvulling. Zeker op hetzelfde moment als wanneer je een andere maaltijd eet met bijv. rijst en kip omdat de GI van de snoep dan ook vertraagt en het dus 'minder simpel' wordt. Daarnaast zijn verzadigde vetten ook niet slecht zoals velen nog denken. Het is onbewezen dat je hierdoor een verhoogd risico loop op hart- en vaatziekten zoals vaak gezegd wordt en het heeft zelfs gunstige gevolgen voor je testosteronniveau.
Met mate kun je vrijwel alles eten.
Comment
-
Dynamix geef het gewoon op, een aantal hier zitten in het vastgeroeste BB'ers paradigma, staan niet open voor nieuwe ideeën en komen niet verder dan cynische/denigrerende opmerkingen, alsof je hun aandacht niet waard bent ( :') ). Zou er in dat kader dus gewoon niet meer op reageren als ik jou was en lekker doorgaan waar je mee bezig bent
Er komt trouwens inderdaad weleens wat bullshit van jouw kant vandaan moet ik bekennen, maar je compenseert dat imo ook met meer dan genoeg nuttige posts dus waarom er zo'n (onterechte) hetze tegen jou runned hier kan ik ook niet bij . Daarbij nemen degene die het met jouw posts oneens zijn zelden de moeite inhoudelijk te reageren, vervelend reageren kan iedereen is de afgelopen paar dagen wel weer bewezen ..
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostKlopt, er wordt een onderscheid gemaakt, je hebt simpele en complexe koolhydraten en snoep behoort uiteraard tot de simpele versie. Nu wil het zo zijn dan onderzoeken hebben aangetoond dat het niet uitmaakt of men alleen maar simpele of complexe koolhydraten eet, als al het andere gelijk is.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by akito View PostDynamix geef het gewoon op, een aantal hier zitten in het vastgeroeste BB'ers paradigma, staan niet open voor nieuwe ideeën en komen niet verder dan cynische/denigrerende opmerkingen, alsof je hun aandacht niet waard bent ( :') ). Zou er in dat kader dus gewoon niet meer op reageren als ik jou was en lekker doorgaan waar je mee bezig bent
Er komt trouwens inderdaad weleens wat bullshit van jouw kant vandaan moet ik bekennen, maar je compenseert dat imo ook met meer dan genoeg nuttige posts dus waarom er zo'n (onterechte) hetze tegen jou runned hier kan ik ook niet bij .
heedt niks met oud en vastgeroest te maken.
voorbeelden van mensen die groot zijn geworden op iifym snoepgoed style..heb je die? En dan zonder bakken anabolen graag.
tuurlijk hoef je niet alleen maar rijst en kip te eten.
reden twee is dat dyna het allemaal perfect weet maar zelf 20% vet heedt.
jij vind het toch raar dat dexie as advies geeft, nou dan is het net zo raar dat hij voedingsadviezen geeft, want zijn theorie werkt kennrlijk niet voor hemzelf.
ps jij wilde toch dat men kritisch naar elkaar was, nu ben ik dat adviaeer jij hem mij te negeren?.
1 vraag voor jou aktito als jij iemand een schema geeft zet je daar dan ook snoep in?
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostMet mate kun je vrijwel alles eten.
Originally posted by Dynamix View PostHoe kan het dan dat ik zo hard vooruitga volgens jou? Mn bench press neemt met gemiddeld 1,5-2kg per week toe de afgelopen twee/drie maanden, ondanks dat ik 3 uur train, slechts 8 uur per dag eet (16 niet) en 40% van mn kcal uit junkfood haal.
Denk je dat alle deelnemers van mr olympia in een uurtje klaar zijn in de gym? Dat van die cortisol is zwaar overdreven; bovendien kun je limonade oid gaan drinken waardoor de insuline je cortisolniveau weer omlaag brengt.
bron: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...rvaring-2.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by quibus View Post
ps jij wilde toch dat men kritisch naar elkaar was, nu ben ik dat adviaeer jij hem mij te negeren?.
1 vraag voor jou aktito als jij iemand een schema geeft zet je daar dan ook snoep in?
Help zelf regelmatig mensen met schema's en zou daar geen snoep inzetten, omdat ik een tegenstander ben van teveel fructose en aanverwanten. Daarnaast moet een schema ook vol te houden zijn en zorgen producten met een lage GI-index vaak voor een langer durende verzadiging + over het algemeen een extra aan vezels (hier zijn producten met een lage GI-index vaak rijk aan).
Zal zelf trouwens een aftrapje geven wat betreft literatuur: LINK Beslaat het verschil op body composition tussen producten met hoge/lage GI-index, hierbij vormt fructose een uitzondering overigens.
Edit; zal gelijk een deeltje van de summary hier neer plempen:Several studies comparing the effects of meals withcontrasting glycaemic carbohydrates for hours, days or weeks have failed to
demonstrate any differential effect on fuel partitioning when either substrate
oxidation or body composition measurements were performed.Last edited by akito; 12-05-2014, 13:12.
Comment
-
Ik denk omdat maarten gewoon terecht kritisch is, ik zie hem trouwens zat tips geven in andere topics.
je moet het gewoon allemaal niet te serieus nemen, jij hoeft niet het morele compas van bn te zijn
Hehe ontopic ik zie liever de onderzoeken van dynamix aangezien hij wetenschappelijk goed onderboywde onderzoeken heeft.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postis ook te zien aan je vp dat je aanpak werkt.
laat eens een onderzoek met snoep zien dan?
We hebben jou zo vaak onderzoeken gevraagd en je komt altijd met google shit aanzeilen.
maar alles wat jij doet wordt dus onderbouwd door goede wetenschapoelijke obderzoeken hehe gast kom op joh.
ik zat e wat te plagen maar je replyed bullshit man.
enige reden om snoep te nemen is na een insuline injectie en zelfs dan zijn er betere opties..gebasseerd op goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek
Ik zal je verder weer laten kun je cerder bs verkopen alla sonja..die adviseert ook eierkoeken
Google-shit? Welke google-shit?
Ik zeg nergens dat junkfood de beste optie is; het is slechts een optie naast een dieet rijk aan vitaminen, mineralen, vezels en goede vetten. Over het algemeen ben ik het ermee eens dat een dieet zonder junkfood beter voor je is. Echter, als je van eten houdt en je er beter bij voelt om het af en toe te eten, dan zie ik het probleem er niet van in. Ik houd het er persoonlijk beter door vol; het is een soort beloning voor na de training en als ik continu 4000 kcal per dag clean weg moet werken dan raak ik vrij snel gedemotiveerd omdat ik dan aan het force-feeden ben en het zoveel tijd kost om alles klaar te maken.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostMet mate, ja. 40% van je voeding uit troep halen is niet mijn idee van "met mate". Maar zoals zo vaak wordt gezegd, iedereen is anders.
Comment
-
Originally posted by akito View PostDynamix geef het gewoon op, een aantal hier zitten in het vastgeroeste BB'ers paradigma, staan niet open voor nieuwe ideeën en komen niet verder dan cynische/denigrerende opmerkingen, alsof je hun aandacht niet waard bent ( :') ). Zou er in dat kader dus gewoon niet meer op reageren als ik jou was en lekker doorgaan waar je mee bezig bent
Er komt trouwens inderdaad weleens wat bullshit van jouw kant vandaan moet ik bekennen, maar je compenseert dat imo ook met meer dan genoeg nuttige posts dus waarom er zo'n (onterechte) hetze tegen jou runned hier kan ik ook niet bij . Daarbij nemen degene die het met jouw posts oneens zijn zelden de moeite inhoudelijk te reageren, vervelend reageren kan iedereen is de afgelopen paar dagen wel weer bewezen ..
Ik weet lang niet alles maar ik doe mn best om te vertellen waar ik wel verstand van heb. Thx voor je feedback.
Comment
-
Sucrose (vorm van suiker zoals deze bijvoorbeeld in snoep zit) bestaat voor 50% uit glucose en 50% fructose. Verder wordt er gekeken naar lichaamscompositie. Maar hoe zit het dan met LDL cholesterol en het lipiden profiel en dergelijke? Voor zover ik weet hebben fructose (en ook sucrose omdat deze voor 50% uit fructose bestaat) hier ook een negatief effect op.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Mvoshahahaha,kom toch eens van die hoge stoel van je af verschrikkelijke kansloze sukkel dat je er er bent.
mijn opmerking niet serieus nemen hoor,het is maar internet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
31 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment