Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Deze week is de kipfilet bij de ah in de aanbieding:5 euro/kg.
Nu is de plofkip voor iedereen bereikbaar.
Daar is een forum toch ook voor.
Ik wilde net bij Musclemeat bestellen, maar ik haal morgen eerst even een kilo of 7 bij de appie.
Ook al bezuinig ik bijna niet op eten, ik ben gek op koopjes.
Een paar jaar geleden was de kiloverpakking kip bij Albert heijn standaard 5 euro. Met de tijd hebben ze dit verhoogd naar 6.50 per kilo en is de bonus prijs 5 euro.
En zo zijn er veel meer producten die bij de Albert Heijn stelselmatig duurder zijn geworden. Zo was bijvoorbeeld Brinta altijd 99 cent per verpakking, maar intussen is deze 1 euro 49. Kwark is van een 65 cent per bakje naar 80 cent gegaan. 2 liter verpakking melk van 99 cent naar 1 euro 20. En zo kan ik door blijven gaan. Vooral ook de groenten zijn echt enorm duur. Zeker anderhalf a twee maal zo duur als bij Aldi / Lidl.
In mijn jeugd heb ik een tijdje als bijbaan bij AH gewerkt en op maandag ochtend werden altijd prijswijzigingen gelopen. Dat waren er elke week honderden. Wat mij toen al opviel was dat er veel meer prijsverhogingen tussen zaten dan prijsverlagingen. De verhogingen natuurlijk onaangekondigd terwijl voor de prijsverlagingen flink reclame werd gemaakt (deze week 100 producten verlaagd in prijs...terwijl er 200 verhoogd zijn die week).
Ik weet dat dit iets is waar je weinig tegen kan doen, maar de laatste tijd liep het de spuigaten uit. Nu een aantal weken bij de Lidl boodschappen gedaan en ik moet zeggen dat het echt behoorlijk scheelt. Ben met de boodschappen per maand toch al snel 70 euro goedkoper uit. En omdat de AH bij mij in de buurt zowat naast de Lidl ligt, kan ik nog altijd die paar producten kopen die bij de AH gewoon beter smaken.
-------------------------------
Srs sinds ik m'n kip voor net zo duur/goedkoop (net hoe je het bekijkt) op de markt haal nooit meer iets anders. Echt 10x zo lekker. Vent stond me in het begin altijd raar aan te kijken als ik 30x 300gram kipfilet kwam halen
Al zouden ze die meuk van de appie gratis weggeven dan vreet ik het nog niet.. wat een rotzooi! Maatje van me heeft ook bij de kippenslager gewerkt die voor de albertheijn leverde en die kon mij ook vertellen dat alleen het laagst geklasseerde vlees naar de albertheijn ging.. lekker dan.. je betaald er wel de hoofdprijs voor.
Lidl is iets beter maar ook niet veel. Ook van die gummie dingen. Jumbo is het ergst kwa dramatische kwaliteit.. dat voer ik mijn hond nog niet..
Voor mij geen supermarkt kip! NOOIT MEER! ik heb een vast adresje op de markt en als dat even niet lukt dan bestel ik nog wel eens wat bij Musclemeat. Mooie kleine filets. Niet van die enorme plofdingen.
"The only thing worse than failing is not trying."
Srs sinds ik m'n kip voor net zo duur/goedkoop (net hoe je het bekijkt) op de markt haal nooit meer iets anders. Echt 10x zo lekker. Vent stond me in het begin altijd raar aan te kijken als ik 30x 300gram kipfilet kwam halen
+1
Hier net zo
"The only thing worse than failing is not trying."
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment