Musclemeat is ook goed vlees toch?
Deze week is de kipfilet bij de ah in de aanbieding:5 euro/kg.
Collapse
X
-
Jazeker.
Ik was ook van plan om flink wat daar te bestellen(incl voorgekookte rijst en groente) , maar omdat ik korting altijd wel leuk vind, dacht ik eerst bij ah wat te halen en over een paar weken bij musclemeat.
Uiteindelijk scheelt het 7.50 euro op 5 kg, maar dan heb je wel goede kip zonder pezen etc.
Goedkoop=duurkoop uiteindelijk.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostVoor aanbiedingen is het ook wel aantrekkelijk om de groothandels in de gaten te houden, dan heb je ook altijd goede kwaliteit. Niet alleen kip, maar vooral van biefstuk hebben ze regelmatig leuke aanbiedingen. Pas nog 1,5kg iers kogelbiefstuk voor €15 gehaald, was echt lekker vlees.
Maar bij de Makro, Hanos en Sligro moet je alleen dingen binnen de aanbiedingen hebben. Buiten de aanbiedingen is het niet zo snel aantrekkelijker qua prijs, en je verkijkt je snel door de btw
Comment
-
Andere voordelen Muscle Meat;
- is al bereid dus je bespaart,
- is kiloprijs voor een bereide kilo kip, normaal blijft van bruto kilo 800 a 850 gr netto over
- zoals al genoemd en niet geheel onbelangrijk....goede kwaliteit
- supereasy verpakt
ik blijf mn vlees daar lekker in bulk hoeveelheden bestellen (lees vriezer stampvol)
just my two cents"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Comment
-
Originally posted by piponld View PostAndere voordelen Muscle Meat;
- is al bereid dus je bespaart,
- is kiloprijs voor een bereide kilo kip, normaal blijft van bruto kilo 800 a 850 gr netto over
- zoals al genoemd en niet geheel onbelangrijk....goede kwaliteit
- supereasy verpakt
ik blijf mn vlees daar lekker in bulk hoeveelheden bestellen (lees vriezer stampvol)
just my two cents
Hey Olivier, alles goed?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik bestel ook kip bij Muscle Meat!, lekker makkelijk en je krijgt geen waterkip
Zeker een aanrader!Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
doyouevenhoist.com
Comment
-
Haha, ikke weet, was grapje.
Olivier is de laatste maanden weer aardig gegroeid zeg, ik zag foto's.
Hij weegt 140 kg inmiddels, waar stopt dat.
Ik wilde vanavond bestellen bij musclemeat: kip, rijst(lui) en groente… alles ingevuld, doet ideal het weer eens niet.
Dus maar weer een kilo zenen-/vet-/pezenkip van appie uit de vriezer gehaald om porties van te maken.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment