Deze week is de kipfilet bij de ah in de aanbieding:5 euro/kg.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Helaas is de markt in Groningen nog duurder dan de supermarkt Haal mijn kip normaal altijd bij de Aldi. Daar liggen van die ingevroren filets. 1 kg voor 5,50. Vlees haal ik in de aanbieding en dan sla ik in
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Al zouden ze die meuk van de appie gratis weggeven dan vreet ik het nog niet.. wat een rotzooi! Maatje van me heeft ook bij de kippenslager gewerkt die voor de albertheijn leverde en die kon mij ook vertellen dat alleen het laagst geklasseerde vlees naar de albertheijn ging.. lekker dan.. je betaald er wel de hoofdprijs voor.

Lidl is iets beter maar ook niet veel. Ook van die gummie dingen. Jumbo is het ergst kwa dramatische kwaliteit.. dat voer ik mijn hond nog niet..

Voor mij geen supermarkt kip! NOOIT MEER! ik heb een vast adresje op de markt en als dat even niet lukt dan bestel ik nog wel eens wat bij Musclemeat. Mooie kleine filets. Niet van die enorme plofdingen.
      Ach, die van de Lidl is redelijk te eten en de kipfilet die ik extra bak en eet, is vooral voor de proteine.
      Als ik lekkere kip voor het avondeten wil, ga ik naar de slager.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Pren View Post
        Helaas is de markt in Groningen nog duurder dan de supermarkt Haal mijn kip normaal altijd bij de Aldi. Daar liggen van die ingevroren filets. 1 kg voor 5,50. Vlees haal ik in de aanbieding en dan sla ik in
        die zijn volgespoten met water man... beter haal je verse kip bij de Lidl
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ik voel weer een kip discussie aan komen. Btw iemand die enig idee heeft of er in assen ook zo'n turk zit waar je goeie kip kan halen?
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Hoe meer water, hoe beter.

Want,

Je lichaam bestaat voor 70% uit water.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Een paar jaar geleden was de kiloverpakking kip bij Albert heijn standaard 5 euro. Met de tijd hebben ze dit verhoogd naar 6.50 per kilo en is de bonus prijs 5 euro.

En zo zijn er veel meer producten die bij de Albert Heijn stelselmatig duurder zijn geworden. Zo was bijvoorbeeld Brinta altijd 99 cent per verpakking, maar intussen is deze 1 euro 49. Kwark is van een 65 cent per bakje naar 80 cent gegaan. 2 liter verpakking melk van 99 cent naar 1 euro 20. En zo kan ik door blijven gaan. Vooral ook de groenten zijn echt enorm duur. Zeker anderhalf a twee maal zo duur als bij Aldi / Lidl.

In mijn jeugd heb ik een tijdje als bijbaan bij AH gewerkt en op maandag ochtend werden altijd prijswijzigingen gelopen. Dat waren er elke week honderden. Wat mij toen al opviel was dat er veel meer prijsverhogingen tussen zaten dan prijsverlagingen. De verhogingen natuurlijk onaangekondigd terwijl voor de prijsverlagingen flink reclame werd gemaakt (deze week 100 producten verlaagd in prijs...terwijl er 200 verhoogd zijn die week).

Ik weet dat dit iets is waar je weinig tegen kan doen, maar de laatste tijd liep het de spuigaten uit. Nu een aantal weken bij de Lidl boodschappen gedaan en ik moet zeggen dat het echt behoorlijk scheelt. Ben met de boodschappen per maand toch al snel 70 euro goedkoper uit. En omdat de AH bij mij in de buurt zowat naast de Lidl ligt, kan ik nog altijd die paar producten kopen die bij de AH gewoon beter smaken.
              -------------------------------

In deze vergelijking waar een lijstje boodschappen bij twee supermarkten en op de martk wordt gehaald, is bijvoorbeeld Lidl 30% goedkoper als Albert heijn:
              Waar doe je het voordeligst je dagelijkse boodschappen? - Gewoon Over Geld
              Dat viel mij ook al op, met name de kwark en kip. De lidl is inderdaad een stuk goedkoper maar het is nog veel goedkoper om in Duitsland boodschappen te doen. Misschien niet voor jou omdat je in Den Haag woont maar vanaf gemiddeld 54km is het voordeliger om naar de oosterburen te karren.

GeenStijl : PLAATJE. Hoe Nederland naar de klote gaat

BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Voor aanbiedingen is het ook wel aantrekkelijk om de groothandels in de gaten te houden, dan heb je ook altijd goede kwaliteit. Niet alleen kip, maar vooral van biefstuk hebben ze regelmatig leuke aanbiedingen. Pas nog 1,5kg iers kogelbiefstuk voor €15 gehaald, was echt lekker vlees.
                Maar bij de Makro, Hanos en Sligro moet je alleen dingen binnen de aanbiedingen hebben. Buiten de aanbiedingen is het niet zo snel aantrekkelijker qua prijs, en je verkijkt je snel door de btw
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Nvm..

Comment

Oh ja….

En de avocado's zijn ook in de aanbieding bij de Lidl: 49 c

Maar waarschijnlijk zijn die op de markt 20 voor een euro.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                      Oh ja….

En de avocado's zijn ook in de aanbieding bij de Lidl: 49 c

Maar waarschijnlijk zijn die op de markt 20 voor een euro.
                      5 voor 1 euro.

Comment

Oehf, gaan jullie naar een zwarte-groentemarkt ofzo?
                        Dat seizoensproducten goedkoop zijn op de markt: oke. Maar voor die prijzen die ik hier zie, krijg ik echt niets op de markt hoor
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          5 voor 1 euro.
                          Zo duur??

Ik heb ze vorige keer ook van de markt in Rotterdam meegenomen.
                          Maar waarschijnlijk hadden ze door dat ik een allochtoon was en niet uit rotterdam kom.
                          Ik ben gewoon genept, ik kon na een paar dagen de helft al weggooien.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haal ze meestal bij Rotterdamse markt ja. Scheelt ook wel eens als je wat meer koopt, dan maken ze het wat goedkoper.

Comment

heb zelf een bijbaantje bij de lidl en neem af en toe eens wat mee naar huis al we thuis weinig hebben. Mijn ouders doen altijd boodschappen bij de ah, maar ik moet eerlijk zeggen; ik vind de kwark en de kip bij de lidl gewoon veel lekkerder! de kwark van de ah is een stuk wateriger/zuurder dan die bij de lidl & daarnaast stuk goedkoper

Comment

Vandaag ben ik 5kg kip gaan kopen bij de Appie.("Zou je niet eerst 1 kg kopen om uit te proberen?Dan kan je later van de week altijd nog wat extra halen.-Nee joh,waarom?Gewoon 5 kg gelijk".)

Gelijk maar even 4 ons gebakken vanmiddag.......wat een slechte kip!
                                Het zit vol met pezen,vet-en bloedrandjes.
                                Normaal gesproken is de kip van de appie al minder dan de de kip van de Lidl,maar het lijkt er echt op alsof ze ipv b-keus nu c-keus hebben nu het in de aanbieding is.

Pff,ik had beter gelijk via Musclemeat kunnen bestellen

Slotje?
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X