Bulk of Cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Ok, mss ligt het aan mij maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
    Ligt aan jou

Comment

Originally posted by rain View Post
      Ik snap het wel, al is het een beetje onduidelijk.
      Door cardio te doen, kan te meer eten dan geen cardio te doen. Maar wat de meerwaarde daarvan is, als je daardoor op hetzelfde kcal tekort uitkomt, weet ik niet.
      Ja, dat je meer geld kwijt bent
      Het enige is dat je als je bv. 200 kcals meer zou eten je dan voorkomt dat je steeds een hongergevoel houdt en dit dan met cardio weer recht trekt. Maar dat red je niet in 10 minuutjes.
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by east1977 View Post
        Het enige is dat je als je bv. 200 kcals meer zou eten je dan voorkomt dat je steeds een hongergevoel houdt en dit dan met cardio weer recht trekt. Maar dat red je niet in 10 minuutjes.
        Maar dan blijft het onder de streep toch exact hetzelfde?
        Meer eten om geen hongergevoel te krijgen snap ik,maar dat doe je toch teniet door de cardio?
        En als je inderdaad maar 10 minuutjes cardio doet waardoor je minder kcal verbrandt,kom je dus te hoog uit.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nee is ook eigenlijk alleen handig als je s'avonds traint en cardio doet. Maar uiteindelijk is gewoon de trick om je gewoon aan je schema te houden.
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

lekker op 2700 blijven zitten!

Comment

Persoonlijk zou ik doorgaan met droogtrainen. Voor een man minimaal op 10% . Wat betreft cardio en vetverbranden, kan wel degelijk een meerwaarde hebben. Het heeft een positief effect op je metabolisme, anders dan dat krachttraining doet... Let op, ik zeg niet beter. Een goede conditie heeft op alles een porsitief effect btw. Als je aantal kcal inname berekend op onderhoud (act. niveau + training bij inbegrepen), mede door cardio negatieve energie balance creeert, zul je vetrliezen tegen zo min mogelijk spiermassa. Denk ik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X