Mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema

23 jaar oud
    1.75
    30% vet
    83 KG

Hierbij mijn voedingsschema graag zou ik wat tips willen hoe ik dit nog kan verbeteren

voedingsschemaMast3r.xls

Beter niet onder de 60g vetten per dag of 40g en aanvullen met visolie/Omega3-6-9 caps. Dit ivm tal van functies in het lichaam waar vetten aan te pas komen. Als je echt ver onder behoefte wil eten kan je wat lager in KH gaan.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Hoe zit het met de calorieën, zit ik echt ver onder mijn behoefte? Ik ben nu al 2 weken bezig met clean eten geen suikers junkfood, maar zo te zien zie ik amper resultaat. Ik train nu 6x per week elkedag een spiergroep en erna 20-30 minuten cardio gewicht blijft maar op 83 ook al eet ik meer of minder zie geen verschil in mijn gewicht.
      Last edited by Mast3rmind; 12-04-2015, 05:59.

Comment

zou wat gevarieerder eten, keer brood,
        kwark voor het slapen gaan.
        stukje vis ipv kip.

Comment

Ik heb alleen moeite nu hoe ik het beste aan dit schema kan houden, omdat ik ook naar school,werk moet niet koude rijst met kip kan eten heeft iemand wat tips hoe ik dit het beste kan aanpakken of hoe jullie dit doen.

Comment

Waarom eet je in godsnaam 4 x p.d rijst met kip?
            Denk je niet dat dat heel snel gaat vervelen?

Vervang gewoon 2 maaltijden door(volkoren)brood en je bent van je probleem af van eten op school.
            Waarom eet je 's avonds niks meer?
            Groenten en fruit eet je helemaal niet?
            Last edited by rain; 19-04-2015, 07:30.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X