Dierlijke eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dierlijke eiwitten

BN'ers,

vandaag had ik een, bekende, discussie. Ik eet teveel eitwitten, niet goed, ziekte, ontstekingen bla bla.
    Ik las ook dit: Dierlijke eiwitten en kanker

Ik weet het eigenlijk ook niet meer zo goed. Er zijn hier op het forum mensen met veel meer verstand van voeding dan ikzelf. Wat vinden jullie?

bvd voor jullie reactie.

Zonder dat ik alle artikelen ga lezen nu ken ik wel de China Study en die zit behoorlijk slecht in elkaar. Boomknuffelaars en veganisten klampen zich er halstarrig aan vast maar het is een verzameling verkeerd uitgelegde correlaties die als causaal worden weergegeven. Met andere woorden, behoorlijk slecht.

Het artikel staat op een website met een behoorlijk hoog hippie gehalte en zal dus in het bovenstaande hoekje zitten. Niet te serieus nemen, naar mijn weten is er geen degelijke data die zulke dingen aantoont
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik pin me idd ook niet vast op de website opzich. Maar soms is het wel fijn in alle tegenstrijdige berichtgeving een vorm van waarheid te kunnen ontdekken :-).

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
        Ik pin me idd ook niet vast op de website opzich. Maar soms is het wel fijn in alle tegenstrijdige berichtgeving een vorm van waarheid te kunnen ontdekken :-).
        The China Study Myth | Weston A Price
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

thanx. Ff rustig lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X