Beginnerstips voedingsschema vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnerstips voedingsschema vrouw

Hi guys,

Ik ben sinds een tijdje bezig met krachttraining om vollere benen en billen te krijgen en daarnaast een strakke buik te behouden. Omdat ik meer resultaat wil behalen wil ik nu ook op mijn voeding gaan letten, dus heb ik besloten om een voedingsschema op te gaan stellen. Het wil me alleen nog niet helemaal lukken dus ik vroeg me af of iemand hier tips heeft of elementen weet die ik sowieso in het schema moet plaatsen. Omdat ik van mezelf nogal slanke benen heb wil ik veel maar gezond gaan eten zodat mijn benen en billen wat voller worden en dat omgezet kan worden in spiermassa.

NB:
    Ik ben een vrouw van 165 cm, weeg 55 kg en train 5 keer in de week, waarvan twee keer benen, twee keer buik en 1 keer kickboksen.

Omdat ik van mezelf nogal slanke benen heb wil ik veel maar gezond gaan eten zodat mijn benen en billen wat voller worden en dat omgezet kan worden in spiermassa.
    Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

Enkele tips:

1. Boven onderhoud eten.
    2. Je focussen op het versterken van je kracht.

Dit zijn ongeveer basis richtlijnen.

Comment

Met talal eens. In de sticky-onderwerpen staat een hoop informatie in jip en janneke taal. Daar mee kom je al een heel eind. Mocht je het willen laten controleren of mocht je er onverhoopt niet uit komen dan moet je het even laten weten.
      Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X