Ok.. Hier mijn poging tot een voedingsschema opbouwen.
Vanochtend gewogen:
86,5 kg
23,2% vet
Dit ingevoerd op voedingscalculator en kwam dit uit:
3340 kcal
Eiwitten 146
Vet 74
Koolhydraten 522
Dus, wil ik spiermassa opbouwen en afvallen, dan kom ik op:
3340 - 500 = 2840 kcal (85%)
Eiwitten 124.1
Vet 63
Koolhydraten 444
Training: dinsadags,donderdags en zaterdag
4 x 8, 45 sec rust tussen rep
Leg press
Benchpress
Lat pull nek
Dumbell biceps
Dumbell shoulder side raise
Dumbell triceps
Abs
Hierna ga ik doordeweeks hardlopend naar huis, zo'n 40 min. Op zaterdag doe ik na kracht nog roeien, crosstrainer, fietsen, dit allemaal een x 10 min. en dan nog een half uurtje hardlopen, rondje dorp.
En als ik het goed begrijp zijn de eiwitten exclusief de dagelijkse eiwitten die in voeding zitten? En over welke koolhydraten praten we? De trage? Of is dat 1 pot nat?
De kcal lijken me zo hoog. Heb niet het lichtste werk, vleesverwerker, dus van 6 tot 4 hangen en wurgen in t vlees. Maar goed. Heb ook t verhaal doorgenomen van 1e 5 weken trainen met 2 weegmomenten in de week en dan concluderen of je t goed doet.
Ben dus van plan om morgen whey perfection te gaan halen. Wanneer neem je dan een shake? Voor de training en na? Dus tussen kracht en cardio in? Of valt cardio in dit scenario weg?
Het voedingsschema gaat wel goed komen, ik wacht op jullie reacties!
Ps:
Ben wel een levensgenieter en zondig dus int weekend wel met een biertje en een ditje en een datje, dit accepteer ik (vooralsnog).
Vanochtend gewogen:
86,5 kg
23,2% vet
Dit ingevoerd op voedingscalculator en kwam dit uit:
3340 kcal
Eiwitten 146
Vet 74
Koolhydraten 522
Dus, wil ik spiermassa opbouwen en afvallen, dan kom ik op:
3340 - 500 = 2840 kcal (85%)
Eiwitten 124.1
Vet 63
Koolhydraten 444
Training: dinsadags,donderdags en zaterdag
4 x 8, 45 sec rust tussen rep
Leg press
Benchpress
Lat pull nek
Dumbell biceps
Dumbell shoulder side raise
Dumbell triceps
Abs
Hierna ga ik doordeweeks hardlopend naar huis, zo'n 40 min. Op zaterdag doe ik na kracht nog roeien, crosstrainer, fietsen, dit allemaal een x 10 min. en dan nog een half uurtje hardlopen, rondje dorp.
En als ik het goed begrijp zijn de eiwitten exclusief de dagelijkse eiwitten die in voeding zitten? En over welke koolhydraten praten we? De trage? Of is dat 1 pot nat?
De kcal lijken me zo hoog. Heb niet het lichtste werk, vleesverwerker, dus van 6 tot 4 hangen en wurgen in t vlees. Maar goed. Heb ook t verhaal doorgenomen van 1e 5 weken trainen met 2 weegmomenten in de week en dan concluderen of je t goed doet.
Ben dus van plan om morgen whey perfection te gaan halen. Wanneer neem je dan een shake? Voor de training en na? Dus tussen kracht en cardio in? Of valt cardio in dit scenario weg?
Het voedingsschema gaat wel goed komen, ik wacht op jullie reacties!
Ps:
Ben wel een levensgenieter en zondig dus int weekend wel met een biertje en een ditje en een datje, dit accepteer ik (vooralsnog).
Comment