4-tal vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4-tal vragen

Kan iemand mij vertellen:

- Hoeveel Kcal moet je boven onderhoud eten, wil je van een (clean) bulk kunnen spreken ?
    - Hoeveel Kcal kun je het beste boven onderhoud eten om zo optimaal mogelijk te gainen en zo min mogelijk vetmassa aan te zetten.
    - Zou mijn leeftijd (43 jaar) mijn gains vertragen ?
    - Stel dat ik bijv. 300 Kcal boven mijn onderhoud eet (icm 5x5 en ook pull ups en dips), hoeveel zou ik dan per maand aankomen ? (hoeveel vet/ spiermassa/ indicatie ?)

Bvd

Marc
    MORAALRIDDER

-Clean bulk betreft wat je eet niet hoeveel
    -ligt aan me voeding en activiteiten factor
    -ja
    -ligt aan je voeding en training halve kg per maand spier ia haalbaar meen ik bij uiterste beste omstandigheden

Comment

Mhh okay dank je.
      MORAALRIDDER

Comment

Originally posted by Protasius View Post
        -Clean bulk betreft wat je eet niet hoeveel
        -ligt aan me voeding en activiteiten factor
        -ja
        -ligt aan je voeding en training halve kg per maand spier ia haalbaar meen ik bij uiterste beste omstandigheden
        dus jij vind 1000-1500kcal boven onderhoud maar met alleen schoon voedsel ook een cleanbulk?

Comment

Clean bulk kan zijn Clean/dirty food maar kan ook zijn licht bulken en zwaar.
          Voor clean bulk in de zin van licht bulken wil je niet meer dan 250-500 gram per maand aankomen ofzo.

Comment

Originally posted by zapdis View Post
            dus jij vind 1000-1500kcal boven onderhoud maar met alleen schoon voedsel ook een cleanbulk?
            nee dat beweer ik hier toch niet ?
            heb het hier alleen over dat een clean bulk betreft welke voedingsmiddelen tot je neemt en benoem hier geen richtlijnen voor kcal.
            Last edited by Beachboy; 25-07-2015, 17:10.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X