Hallo,
ik ben in 14 weken tijd 21 kilo afgevallen (van 99 naar 78).
Hier ben ik zeer tevreden over ik heb dit bereikt doormiddel van een voedingsschema en een sportschema. Ook deed ik 5 dagen in de week 3 kwartier cross trainen.
Nu is mijn eerste vraag: Moet ik nu gaan trainen voor spieren of moet ik gaan afvallen?
ik kan hierover zelf geen beslissing maken wat nu de beste keuze is.
(wat info) ik ben 21 jaar oud ben 1,80 lang weeg 78 kilo mijn vetpercentage zal tussen de
17% en 18 % liggen.
ik ben van plan 4-5 dagen in de week te gaan trainen het liefst heb ik zo min mogelijk cardio maar ik heb er echt alles voor over om mijn lichaam te veranderen dus als het moet doe ik dat gewoon.
ik heb de sticky's gelezen hier en daar kwam ik een bericht tegen waar in uitgelegd werd hoeveel proteïne, vet, kolhydraten en etc moet innemen.
Hier kwam uit:
3000 calorieën per dag,
157 gram eiwitten (628 calorieën),
83,33 gram vet (750 calorieën),
405,5 gram kolhydraten
er stond ook dat ik 200 gram groenten per dag moet binnenkrijgen en 2 stuks fruit per dag.
Wat ik nu aan supplementen gebruik is:
's morgens een proteïnen shake
voor het sporten een proteïnen shake
voor de cardio bcaa caps
na het sporten dextrose met creatine
voor het slapen gaan elite XT
ook neem ik 's morgen visolie en omega 3.
Ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb de ziekte van chrön ze zeggen dat iemand met de ziekte van cröhn minder voedingsstoffen opneemt vanwege de zieke darmen.
Ik hoop dat hier iemand is met een uitkomst en die mij verder wil helpen met een voedingsschema maken want ik kom er zelf niet uit met de excel sheet.
Greetz,
Herman
ik ben in 14 weken tijd 21 kilo afgevallen (van 99 naar 78).
Hier ben ik zeer tevreden over ik heb dit bereikt doormiddel van een voedingsschema en een sportschema. Ook deed ik 5 dagen in de week 3 kwartier cross trainen.
Nu is mijn eerste vraag: Moet ik nu gaan trainen voor spieren of moet ik gaan afvallen?
ik kan hierover zelf geen beslissing maken wat nu de beste keuze is.
(wat info) ik ben 21 jaar oud ben 1,80 lang weeg 78 kilo mijn vetpercentage zal tussen de
17% en 18 % liggen.
ik ben van plan 4-5 dagen in de week te gaan trainen het liefst heb ik zo min mogelijk cardio maar ik heb er echt alles voor over om mijn lichaam te veranderen dus als het moet doe ik dat gewoon.
ik heb de sticky's gelezen hier en daar kwam ik een bericht tegen waar in uitgelegd werd hoeveel proteïne, vet, kolhydraten en etc moet innemen.
Hier kwam uit:
3000 calorieën per dag,
157 gram eiwitten (628 calorieën),
83,33 gram vet (750 calorieën),
405,5 gram kolhydraten
er stond ook dat ik 200 gram groenten per dag moet binnenkrijgen en 2 stuks fruit per dag.
Wat ik nu aan supplementen gebruik is:
's morgens een proteïnen shake
voor het sporten een proteïnen shake
voor de cardio bcaa caps
na het sporten dextrose met creatine
voor het slapen gaan elite XT
ook neem ik 's morgen visolie en omega 3.
Ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb de ziekte van chrön ze zeggen dat iemand met de ziekte van cröhn minder voedingsstoffen opneemt vanwege de zieke darmen.
Ik hoop dat hier iemand is met een uitkomst en die mij verder wil helpen met een voedingsschema maken want ik kom er zelf niet uit met de excel sheet.
Greetz,
Herman
Comment