Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

Omdat ik 1.93 lang ben en maar 77kg weeg zou ik graag aan willen komen. Dit lukt echter niet echt. Misschien dat ik verkeerd eet. Daarom zal ik hier mijn normale eetpatroon posten

8.00
    200ml melk
    havermout (60 gram) met yoghurt (250 ml) en een eetlepel stroop (20 ml)
    2 boterhammen met 30+ kaas
    op mijn boterhammen smeer ik altijd decel dieet boter.

10.00
    2 boterhammen met 2 kleine plakjes kipfilet (van super de boer, weet niet hoeveel gram dat is.

12.30
    500 ml jus orange
    2 volkorenboterhammen met 2 plakjes kipfilet
    2 volboterhammen met hagelslag
    250 ml kwark

15.15
    200 ml water
    2 volk bot met 30+ kaas
    1 appel

18.00
    warm eten, meestal pasta met veel kip of aardappels of volkoren rijst. (hoeveelheid: een goed bord vol)

20:30
    500 ml water met siroop
    havermout met yoghurt of 250 ml magere kwark
    en meestal ook zo'n 50 gram cashewnoten.

Ik ben net weer begonnen en train maar twee keer per week. Ik heb momenteel geen tijd om meer te trainen. Ik wil wel weer drie keer per week gaan trainen.

Verder sport ik iedere dag wel. Ik zit namelijk op het ALO (sporthogeschool) en doe iedere dag aan sport. Hopelijk heeft iemand nog tips zodat ik wat zwaarder wordt.

Heb je je dagelijkse behoefte al uitgerekend?
    even bij de sticky's kijken daar staat hoe dat moet.
    En wat is het totaal van dit schema?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Probeer je schema wat duidelijker te maken. Dus ipv redelijk groot bakje: 100 gram havermout, 300 ml. magere yoghurt, enz.

Je eet over de dag nogal veel brood. Misschien zou je 1 maaltijd kunnen vervangen door pasta/rijst/brinta. Van brood moet je namelijk aardig veel eten wil je veel kcal. binnenkrijgen.

Ik zou ook wat meer vetten nemen, een snelle manier om veel kcal. binnen te krijgen. Denk aan vette vis, lijnzaadolie, nog meer noten.

Post je schema nog eens met duidelijke hoeveelheden erbij, en probeer de tips die je krijgt erin te verwerken.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (KeepItReal @ Sep. 09 2005,17:32)]Probeer je schema wat duidelijker te maken. Dus ipv redelijk groot bakje: 100 gram havermout, 300 ml. magere yoghurt, enz.

Je eet over de dag nogal veel brood. Misschien zou je 1 maaltijd kunnen vervangen door pasta/rijst/brinta. Van brood moet je namelijk aardig veel eten wil je veel kcal. binnenkrijgen.

Ik zou ook wat meer vetten nemen, een snelle manier om veel kcal. binnen te krijgen. Denk aan vette vis, lijnzaadolie, nog meer noten.

Post je schema nog eens met duidelijke hoeveelheden erbij, en probeer de tips die je krijgt erin te verwerken.
        Ik zal het schema morgen even iets duidelijker posten. Ik heb het aantal kalorieen nog niet uitgerekend, ik neem aan dat hier een soort tabel is. Deze zal ik morgen opzoeken.

Ik ga zo eten en moet daarna werken dus heb nu helaas geen tijd. In ieder geval alvast bedankt voor de reacties!

Comment

als je een sport opleiding doet moet je toch wel ook iets van voeding weten mag ik hopen??

maar goed als je nou dit eet alleen dan x 1,5 tot 2 zit je denk beter op nivo
          lijkt me erg weinig wat je nu eet
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (been @ Sep. 09 2005,22:15)]als je een sport opleiding doet moet je toch wel ook iets van voeding weten mag ik hopen??

maar goed als je nou dit eet alleen dan x 1,5 tot 2 zit je denk beter op nivo
            lijkt me erg weinig wat je nu eet
            Ik weet inderdaad wel wat van voeding maar niet specifiek hoe je moet aankomen en meer massa kunt krijgen. Zo specifiek krijgen wij dat niet op school. Dus alle hulp is welkom.

Ik heb geprobeerd mijn eetschema aangepast en hopelijk is het wat duidelijker geworden.

Comment

Nu nog even je behoefte vermelden en de totalen van het schema dan gaat het erop lijken.

Comment

het was een serieus antwoord hoor dat je denk wel 1,5 tot 2 x zo veel moet eten als je nu doet
                tis even lastig te zien maar dit is mijn gedachte
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X