Omdat ik 1.93 lang ben en maar 77kg weeg zou ik graag aan willen komen. Dit lukt echter niet echt. Misschien dat ik verkeerd eet. Daarom zal ik hier mijn normale eetpatroon posten
8.00
200ml melk
havermout (60 gram) met yoghurt (250 ml) en een eetlepel stroop (20 ml)
2 boterhammen met 30+ kaas
op mijn boterhammen smeer ik altijd decel dieet boter.
10.00
2 boterhammen met 2 kleine plakjes kipfilet (van super de boer, weet niet hoeveel gram dat is.
12.30
500 ml jus orange
2 volkorenboterhammen met 2 plakjes kipfilet
2 volboterhammen met hagelslag
250 ml kwark
15.15
200 ml water
2 volk bot met 30+ kaas
1 appel
18.00
warm eten, meestal pasta met veel kip of aardappels of volkoren rijst. (hoeveelheid: een goed bord vol)
20:30
500 ml water met siroop
havermout met yoghurt of 250 ml magere kwark
en meestal ook zo'n 50 gram cashewnoten.
Ik ben net weer begonnen en train maar twee keer per week. Ik heb momenteel geen tijd om meer te trainen. Ik wil wel weer drie keer per week gaan trainen.
Verder sport ik iedere dag wel. Ik zit namelijk op het ALO (sporthogeschool) en doe iedere dag aan sport. Hopelijk heeft iemand nog tips zodat ik wat zwaarder wordt.
8.00
200ml melk
havermout (60 gram) met yoghurt (250 ml) en een eetlepel stroop (20 ml)
2 boterhammen met 30+ kaas
op mijn boterhammen smeer ik altijd decel dieet boter.
10.00
2 boterhammen met 2 kleine plakjes kipfilet (van super de boer, weet niet hoeveel gram dat is.
12.30
500 ml jus orange
2 volkorenboterhammen met 2 plakjes kipfilet
2 volboterhammen met hagelslag
250 ml kwark
15.15
200 ml water
2 volk bot met 30+ kaas
1 appel
18.00
warm eten, meestal pasta met veel kip of aardappels of volkoren rijst. (hoeveelheid: een goed bord vol)
20:30
500 ml water met siroop
havermout met yoghurt of 250 ml magere kwark
en meestal ook zo'n 50 gram cashewnoten.
Ik ben net weer begonnen en train maar twee keer per week. Ik heb momenteel geen tijd om meer te trainen. Ik wil wel weer drie keer per week gaan trainen.
Verder sport ik iedere dag wel. Ik zit namelijk op het ALO (sporthogeschool) en doe iedere dag aan sport. Hopelijk heeft iemand nog tips zodat ik wat zwaarder wordt.
Comment