Dit is mijn voedingsschema waar ik nu maandag mee begin:
Ontbijt:
250 ml magere melk met 50 gram brinta, gezoet met honing en een banaan er doorheen
Tussendoor:
2 plakken ontbijtkoek met margarine of 1 krentenbol of 1 mueslibol of 2 crackers met pindakaas of met 40plus kaas of met jam of 2 muesli repen
Lunch:
4 donkerbruine volgranen boterhammen met kalkoenfilet of paarden/runderrookvlees of tonijn op water of 40plus kaas met schijfjes komkommer
of
2 tosti’s van 4 donkerbruine volgranen boterhammen met 40plus kaas, kalkoenfilet met sambal
Tussendoor:
2 stuk fruit( appel, sinasappel, kiwi, pruimen, peren, druiven, nectarine, perzikken)
Avondeten:
150 gram vlees of vis, 100 gram rijst of volkoren pasta of aardappelen, +200 gram groente,
Voor het slapen gaan:
1 bak van 450gr magere vruchten kwark
tijdens de hele dag drink ik zeker 2 tot 3 liter water/vocht, tevens neem ik mijn supplementen zoals: vendetta, L-Glutamine, creatine, vanadyl, no-produkt en whey proteine
Mijn trainingsschema is:
dag 1) borst( even week plat en oneven week schuin) +triceps
dag 2) rug + biceps
dag 3) benen + schouders
dag 4) schouders + biceps
dag 5) biceps + armen( afhankelijk van mijn werkrooster)
**** elke dag 15minuten cardio en buik
Ik werk in de beveiliging, dus ook onregelmatig. Hierdoor kan ik maximaal 4 keer per week trainen en als het meezit 5 keer.
Mijn Stats zijn nu:
1.80m
34 jaar
+- 94kg
Vetpercentage: 18%
Doel = Afvallen / droger worden
Ontbijt:
250 ml magere melk met 50 gram brinta, gezoet met honing en een banaan er doorheen
Tussendoor:
2 plakken ontbijtkoek met margarine of 1 krentenbol of 1 mueslibol of 2 crackers met pindakaas of met 40plus kaas of met jam of 2 muesli repen
Lunch:
4 donkerbruine volgranen boterhammen met kalkoenfilet of paarden/runderrookvlees of tonijn op water of 40plus kaas met schijfjes komkommer
of
2 tosti’s van 4 donkerbruine volgranen boterhammen met 40plus kaas, kalkoenfilet met sambal
Tussendoor:
2 stuk fruit( appel, sinasappel, kiwi, pruimen, peren, druiven, nectarine, perzikken)
Avondeten:
150 gram vlees of vis, 100 gram rijst of volkoren pasta of aardappelen, +200 gram groente,
Voor het slapen gaan:
1 bak van 450gr magere vruchten kwark
tijdens de hele dag drink ik zeker 2 tot 3 liter water/vocht, tevens neem ik mijn supplementen zoals: vendetta, L-Glutamine, creatine, vanadyl, no-produkt en whey proteine
Mijn trainingsschema is:
dag 1) borst( even week plat en oneven week schuin) +triceps
dag 2) rug + biceps
dag 3) benen + schouders
dag 4) schouders + biceps
dag 5) biceps + armen( afhankelijk van mijn werkrooster)
**** elke dag 15minuten cardio en buik
Ik werk in de beveiliging, dus ook onregelmatig. Hierdoor kan ik maximaal 4 keer per week trainen en als het meezit 5 keer.
Mijn Stats zijn nu:
1.80m
34 jaar
+- 94kg
Vetpercentage: 18%
Doel = Afvallen / droger worden
Comment