is het eigenlijk goed om een paar rauwe eieren te eten (of drinken) zeg maar,heeft het veel nut of ...
rauwe eieren eten
Collapse
X
-
Zeker niet doen, in de "Rockytijd" was het nog te doen, maar nu kan je beter bakken of koken. Even voedzaam hoor.
Klein vraagje weet er iemand wat het maximum aantal eieren is per week?
Grtz-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Comment
-
Dit is wat ik heb kunnen vinden door ff te googelen
Eiwit
Eiwitten zijn nodig om het lichaam op te bouwen en te onderhouden. Eiwitten zijn iedere dag nodig, want het lichaam kan er geen reservevoorraad van aanleggen. Gebruikt men meer eiwit dan nodig is voor opbouw en onderhoud, dan wordt het overschot benut om er energie uit te halen.
Belangrijke eiwitbronnen zijn vlees, vis, eieren, kaas, melk en melkproducten, peulvruchten, sojaproducten, noten, brood en graanproducten. Aanbevolen is 0,8 tot 1 gram per kilogram ideaal lichaamsgewicht per dag. Onder ideaal lichaamsgewicht verstaat men een BMI tussen 20 en 25 (zie ook hierboven “Bereiken/handhaven van een goed gewicht”).
Met name bij proteïnurie (= eiwit in de urine) is het van belang dat de voeding niet meer eiwit bevat.
Bron: Diabetescentrum.nlAlles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan
Comment
-
Ik at er 6 per dag met eigeel en mijn cholesterol was helemaal prima.
Geen idee verder hoeveel zou mogen. Nam er ook redelijk wat goede vetten (lijnzaadolie) bij..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
volgens mij is dat ook een heel oud gezegde dat het zo slecht voor je zou zijn.
Ik denk dat het iets tijdelijks is als je ineens veel eieren zou gaan eten met geel dan stijgt je spiegel ff maar als je gewoon tijd blijft eten went je lihcama eraan en daalt het weer.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by corinadat is niet alleen maar van de eitjes, van alle eiwitten wel geloof ik haha.
@Dennis
Wat heeft die vrouw op je avatar een dik hol zeg.Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan
Comment
-
Ik eet 10 eieren per dag. Het is mijn favoriete dieet voeding en het is lekker goedkoop en makkelijk te maken. Ik zou ze inderdaad wel gewoon lekker opbakken of koken. Ik heb een tijdje alleen maar gekookte eieren gegeten maar die krijg ik nu moeilijk weg. Ik roerbak ze met lekker veel kruiden erdoorheen en dan smullen maar!
Comment
-
Originally posted by corinadat is niet alleen maar van de eitjes, van alle eiwitten wel geloof ik haha.
@Dennis
Wat heeft die vrouw op je avatar een dik hol zeg.
Nou nou wat een taal zeg
Dat noemen ze nou "some couching for the pushing" corina
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-