Vreten !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

at/eet je (eerst) zoveel brood met pindakaas voor je training omdat het goed voor je opbouw van massa is of omdat je het gewoon lekker vind??
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet
      at/eet je (eerst) zoveel brood met pindakaas voor je training omdat het goed voor je opbouw van massa is of omdat je het gewoon lekker vind??
      Brood zit vol met koolhydraten die je goed kunt gebruiken voor de training. En in pindakaas zitten zowat alle aminozuren dus is ook handig om te nemen, maar niet teveel, want het is ook behoordlijk vet.
      It is not strength but desire which moves us

Comment

bedankt

Comment

eetsmakelijk

Pffffffffffff pindakaas alleen maar pindakaas. Rosbief en Rookvlees en natuurlijk wat er al eerder gezegt is kip kalkoen file tussendoor? een bak kwark met eiwitten wel een bak van een halve liter. Lees en zoek verder voor je begint. succes.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees
            Pffffffffffff pindakaas alleen maar pindakaas. Rosbief en Rookvlees en natuurlijk wat er al eerder gezegt is kip kalkoen file tussendoor? een bak kwark met eiwitten wel een bak van een halve liter. Lees en zoek verder voor je begint. succes.
            Runderroovlees is 2 euro per 100 gram. Dat loopt aardig op in de centen als ik dat iedere dag zou nemen. Kalkoen of kippenborstfilet daarintegen is wat goedkoper. De kwark word ook al in het schema verwerkt.. Zorg ervoor dat ik 4x daags 25 gram eiwitten tot me neem ( 100 gram eiwitten nodig in mijn geval ) waarvan 2x dmv beleg op de boterhammen en de overige 2x met kwark.

Oftewel:

maaltijd 1: 2 tarwe boterhammen pindakaas als ontbijt + 0,5 liter water
            maatlijd 2: 3 tarwe boterhammen met 100 gram kalkoen + 0,5 liter water
            maaltijd 3: 3 tarwe boterhammen met 100 gram kip + 0,5 liter water
            maaltijd 4: 150 gram kwark 1 uur voor het trainen + 0,5 liter water
            trainen: na het trainen 5 gram creatine + 0,5 liter water
            maaltijd 5: pasta met kip/ rijst met groenten / aardappels met groenten en vlees + 0,5 liter water
            maaltijd 6: 30 minuten na avondeten 150 gram magere kwark
            maaltijd 7: 150 gram kwark + 0,5 liter water

Uitgaande van 3000 kcal per dag.
            Last edited by r.vanbeek; 03-04-2006, 19:20.

Comment

moet je niet voor je training creatine nemen? sorry als ik het fout heb

Comment

moet je niet voor je training creatine nemen? sorry als ik het fout heb
                Je kunt het beter nemen na de training zodat je de voorraden meteen aanvult. Dan heb je ze meteen weer voor de dag erna.. Je spieren moeten verzadigd raken. Dus zodra je genoeg creatine in de spieren ( wanneer je 1-2 kilo zwaarder bent omdat je vocht gaat vasthouden in je spieren en dus ook een stuk opgepompter lijkt ) hebt dan is het een kwestie van dit op peil houden met 1x per dag na de training.

Comment

Volgens onderzoek is het beter om voor je gaat trainen creatine te nemen 3 a 5 gram. na de maaltijd met een vruchtensap beter is met crapefrute Het vult tijdens de training de vraag van creatine sneller aan. Na getraint te hebben komt het lichaam in rust en de tekorten van de creatine wordt langzaam aan gevult, door de eigen productie.

Comment

zoiets had ik ook gehoort... je krijgt een extra pomp waardoor je betere prestaties hebt als je creatine voor je training neemt.. en tja voor herstel kun je dan een whey shakje nemen toch?

grtz

Comment

100 % waar bro

Comment

Originally posted by kees
                        100 % waar bro
                        Dan ga ik dat eens proberen de volgende keer ! De creatine begint na 1 week al redelijk aan te slaan dus zal het ook eens andersom proberen nu de spieren verzadigd beginnen te raken !

Comment

succes

grtz

Comment

succes
                            Komt allemaal wel goed hoor kerel

Comment

maaltijd 1: 2 tarwe boterhammen pindakaas als ontbijt + 0,5 liter water
                              maatlijd 2: 3 tarwe boterhammen met 100 gram kalkoen + 0,5 liter water
                              maaltijd 3: 3 tarwe boterhammen met 100 gram kip + 0,5 liter water
                              maaltijd 4: 150 gram kwark 1 uur voor het trainen + 0,5 liter water
                              trainen: na het trainen 5 gram creatine + 0,5 liter water
                              maaltijd 5: pasta met kip/ rijst met groenten / aardappels met groenten en vlees + 0,5 liter water
                              maaltijd 6: 30 minuten na avondeten 150 gram magere kwark
                              maaltijd 7: 150 gram kwark + 0,5 liter water

Uitgaande van 3000 kcal per dag.

yo kerel,
                              als dit nu je voorlopig gangbaar voedingsschema is nog enkele vraagjes/opmerkingen;

-hoever liggen je maaltijden uit elkaar? (in tijd dus)
                              meer dan 2 uur? wissel dan die twee eerste maaltijden al maar om tenzij je 's morgens geen vlees binnenkrijgt.
                              -als het kan nog iets meer variëren in hoogwaardige eiwitbronnen (ik zie enkel kip (kalkoen) en kwark en met beetje goede wil; pindakaas in combinatie dan met de graaneiwitten in je brood).
                              -2 stukken fruit per dag zou je ook mogen inwerken in je schema
                              -goede vetten verhogen
                              -maaltijd4: zeker niet de goede verhouding (KH-prot-vet) als pre-workout maaltijd, vervangen door iets koolhydraatrijkers.
                              -tijdens je avondeten kan je normaal voldoende eiwitten opnemen zodat die 150 g kwark 30 minuten erna overbodig zou moeten zijn. Zou het eens checken hoeveel eiwitten je gemiddeld daadwerkelijk opneemt tijdens die avondmaaltijd en als het voldoende is minder kwark direct nadien en meer dan 150g als laatste maaltijd. Maar opnieuw hangt er allemaal ook weer van af hoe ver je maaltijden uit elkaar liggen.
                              -na trainen wei-eiwitten of andere snel opneembare (bij voorkeur na aangelegde insulinepiek), maar dat zal je waarschijnlijk wel weten.
                              -wateropname lijkt me oké

veel succes in ieder geval!

Comment

-hoever liggen je maaltijden uit elkaar? (in tijd dus)
                                meer dan 2 uur? wissel dan die twee eerste maaltijden al maar om tenzij je 's morgens geen vlees binnenkrijgt.
                                De maaltijden liggen steeds 2 uur uit elkaar. Ik neem 's morgens geen vlees, meestal een kom cruelsi met 400ml halfvolle melk.

-als het kan nog iets meer variëren in hoogwaardige eiwitbronnen (ik zie enkel kip (kalkoen) en kwark en met beetje goede wil; pindakaas in combinatie dan met de graaneiwitten in je brood)
                                Zal eens gaan kijken.

-2 stukken fruit per dag zou je ook mogen inwerken in je schema
                                Helemaal vergeten, zal deze voortaan door de kwark mengen.

-goede vetten verhogen
                                Oke.

-maaltijd4: zeker niet de goede verhouding (KH-prot-vet) als pre-workout maaltijd, vervangen door iets koolhydraatrijkers.
                                Zal er ook meusli doorheen knallen.

-tijdens je avondeten kan je normaal voldoende eiwitten opnemen zodat die 150 g kwark 30 minuten erna overbodig zou moeten zijn. Zou het eens checken hoeveel eiwitten je gemiddeld daadwerkelijk opneemt tijdens die avondmaaltijd en als het voldoende is minder kwark direct nadien en meer dan 150g als laatste maaltijd. Maar opnieuw hangt er allemaal ook weer van af hoe ver je maaltijden uit elkaar liggen.
                                2 uur tussen iedere maaltijd.

-na trainen wei-eiwitten of andere snel opneembare (bij voorkeur na aangelegde insulinepiek), maar dat zal je waarschijnlijk wel weten.
                                Zal eens een pot whey gaan bestellen !

-wateropname lijkt me oké
                                Toch nog iets goeds gedaan

veel succes in ieder geval!
                                Thanks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...