Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben erg benieuwd wat de mensen hier na de training voor eten nemen.
Neeem zelf een aa-tje, appel en glas sinasappelsap voor de snelle koolhydraatjes.
Normaal gesproken wel maar ik ben aan het cutten
Eet een uur na mijn training wel een maaltijd met biefstuk, rijst en groente hoor. ( Zie mijn eetschema onder cutten )
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 16 2003,16:10)]Normaal gesproken wel maar ik ben aan het cutten
Eet een uur na mijn training wel een maaltijd met biefstuk, rijst en groente hoor. ( Zie mijn eetschema onder cutten )
Greets...
Da's precies wat ik doe. Na het trainen meteen 1-2 bananen, uurtje later lekker eten met altijd biefstuk en/of kipfilet.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 16 2003,16:10)]Normaal gesproken wel maar ik ben aan het cutten
Greets...
Da's precies wat ik doe. Na het trainen meteen 1-2 bananen, uurtje later lekker eten met altijd biefstuk en/of kipfilet.
Dan kan ik niet anders zeggen dan dat je het erg goed doet Dieet..
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment