probleempje 15 kilo te zwaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je lichaam weet meer dan jijzelf... het weet dat spier minder zwaar weegt dan vet... je lichaam stelt zich daarop in...op het moment dat je lichaam weinig brandstof (voedsel tot zich krijgt) zal hij zijn lichaam zo "opbouwen" dat hij veel energie kan leveren met weinig gewicht (weinig spier) en daarna pas je vet gebruiken voor energie... of dit gezond is...je lichaam kan meer hebben dan je denkt... ligt geheel aan de doelstelling... nog een goede vriend van mij deed aan judo, en moest ook in een korte tijd snel afvallen... om in een bepaalde klasse te vallen. veel vocht verlies en spier... Dit is eigenlijk omgekeerde wereld... opzich is het niet slecht om snel af te vallen, als je het daarna maar rustig opvangt en opbouwt. of stabiel houdt... je moet consolideren...

Greetzzz J.

Comment

Originally posted by been View Post
      als je flink cardiod en weinig eet moet het kunnen verlies je ook een hoop spieren mee maar zoals je zelf zegd lijkt het mij dat het je waard is voor die nieuwe baan

wat ga je doen rooie?
      Ik ga onze vrienden in het blauw versterken
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ami, je draait het fout om. Spieren zijn namelijk zwaarder dan vet.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by red View Post
          Ik ga onze vrienden in het blauw versterken
          Hahaha, heb je gezopen, of is dit echt waar?

15 kilo is ontzettend veel, Red, maar niet onmogelijk.
          Ik denk dat dagelijks een uur cardio + een zeer streng dieet + veel water drinken + geen alcohol + goede (legale) supplementen, zoals Omega 3,6,9, wel zou kunnen werken. Verder is een regelmatig leefpatroon ook belangrijk. Dus: op tijd naar bed en een goed nachtrust, maar ook je maaltijden op vaste momenten nemen. Ben benieuwd gozer! Succes alvast.

En inderdaad, die pet past iedereen...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Vrienden in het blauw? Ik dacht dat smurfen niet bestonden.
            Maar als jij het ECHT wil kan alles, succes.

Comment

@sym drinken mag ook niet he dat zet aan.... maar het was wel een geintje
              Nee ga gewoon verder als proces operator alleen is het aan name beleid nogal streng daaar omdat ze nogal vaak alcoholisten enz aan hebben genomen en die werken niet zo goed

Tja we kijken wel waar het schip strand... ga gewoon cardioen enz en lager als die 1600 calorieen ga ik niet sterf nou al van de honger.... dus we zien wel als ik het niet haal wachten ze maar een maand met de keuring ze willen me wel hebben toch
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik heb nog niets van maaro gehoord?
                nou is er hulp nodig en dan komt het niet.

1600cal lijkt me heel erg weinig voor zo`n grote rooie.
                heb wat topics zitten lezen en je weegt 110kg+?

Comment

David, dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat spier zwaarder is dan vet. foutje!
                  Btw Is erg mooi geworden je site. Echt waar,mijn complimenten!

@red
                  Bij de politie? Waar je zin in hebt...Nou in iedergeval veel sterkte!

Greetz j.

Comment

dankjewel!
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

@ ami... lezen lieverd

@damned 114 op het moment

Comment

en je bf?
                        heb gelezen dat je aan de sth zat dus die zal wel meevallen toch?

vind het toch dom gelul dat bmi gebeuren. als je op jouw leeftijd een bf onder de zeg 17% hebt is dat supernetjes.
                        volgens je bmi ben je dan toch die holle bolle uit de efteling.

Comment

Mijn bf ligt rond de 25% denk ik, toen ik aan de sth zat was het 15 met 107 kilo

Comment

Kan ik je anders verblijden met een paar sleutelpuntjes speed?
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ben je helemaal gestopt met trainen na je kuur ofzo??

als het echt heel belangrijk is zou ik zeggen laat je begeleiden door shannasse en neem er t3 en t4 bij (de verhouding weet ik zo snel niet) en wat clenbuterol.
                              daarnaast ook flink cardio want met clen gaat je conditie naar de klote.

advies van symmetry is het beste overigens maar daar ga je het niet mee halen in 2 maanden.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                                Kan ik je anders verblijden met een paar sleutelpuntjes speed?
                                zou ik niet naast de clen nemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X